Hi , ik heb een vraag over problemen met het multimedia systeem van mn baas zn auto.
bij de dealer roepen ze de hele tijd dat een PCB kapot is, en deze 4000 Euro gaat kosten. ( en de kans dat het daarme is opgelost klein is).
is er iemand die dit probleem heeft meegemaakt, of een andere oplossing weet ?
mischien dat we dan zelf de print wel kunnen repareren indien deze kapot is.
wat nog handiger zou zijn, als er een soort van blokschema / bedradings schema te krijgen is voor de auto.
hieronder omschrijving van me baas .
type auto : VW Touareg 3.0 diesel 6 cyl bouwjaar 29-7-2010 Model 7P5 2NJ
• Navigatie adres invoeren gaat heel langzaam na elke letter intoetsen even wachten voordat je een volgende letter kan kiezen.
Telefoon voorkeuze is steeds weg
Radio zenders voorkeuze steeds weg
Na bovenstaande problemen viel plotseling ook de bassen uit alleen de kleine speakers doen het nog.
Nu moet ik steeds opnieuw mijn telefoon aanmelden die het tijdens de rit meestal blijft doen maar af en toe ook wel weer uitvalt.
Voorkeuze invoeren heeft geen zin, die zijn bij de volgende keer (keren) starten toch weer weg.
Het Media display start af en toe heel langzaam op enkele minuten.
Wat tevens opviel is dat de DVD speler regelmatig vastloopt er kan dan geen keuze gemaakt worden (volgend nr of zou is dan gewoon vastgelopen.
bij de dealer roepen ze de hele tijd dat een PCB kapot is, en deze 4000 Euro gaat kosten. ( en de kans dat het daarme is opgelost klein is).
is er iemand die dit probleem heeft meegemaakt, of een andere oplossing weet ?
mischien dat we dan zelf de print wel kunnen repareren indien deze kapot is.
wat nog handiger zou zijn, als er een soort van blokschema / bedradings schema te krijgen is voor de auto.
hieronder omschrijving van me baas .
type auto : VW Touareg 3.0 diesel 6 cyl bouwjaar 29-7-2010 Model 7P5 2NJ
• Navigatie adres invoeren gaat heel langzaam na elke letter intoetsen even wachten voordat je een volgende letter kan kiezen.
Telefoon voorkeuze is steeds weg
Radio zenders voorkeuze steeds weg
Na bovenstaande problemen viel plotseling ook de bassen uit alleen de kleine speakers doen het nog.
Nu moet ik steeds opnieuw mijn telefoon aanmelden die het tijdens de rit meestal blijft doen maar af en toe ook wel weer uitvalt.
Voorkeuze invoeren heeft geen zin, die zijn bij de volgende keer (keren) starten toch weer weg.
Het Media display start af en toe heel langzaam op enkele minuten.
Wat tevens opviel is dat de DVD speler regelmatig vastloopt er kan dan geen keuze gemaakt worden (volgend nr of zou is dan gewoon vastgelopen.
Ben niet slim, maar wel dom