Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:55
Beste alle,

Ik heb een issue met een Xiaomi Mi4. Het probleem is dat de smartphone niet meer opstart.

Achtergrond verhaal.
Ik heb deze smartphone gekocht via ali, ik heb deze smartphone netjes binnen 1 week ontvangen en natuurlijk meteen een nieuwe rom erop gezet de beta MIUIV7 rom van en.miui.com. Want de verkoper had zijn eigen vage rom erop gezet wat voor geen meter werkte.

Toen ik de rom erop had geinstalleerd had de smartphone nog 76% batterij over. Omdat de telefoon voor mijn vriendin was, heb ik deze dag erna opgestuurd. Toen die bij haar arrieveerde 2-3 dagen later (duitsland) had de telefoon nog 25% batterij over. Nu heeft ze alleen een aantal apps erop gezet en opeens viel die uit.

Zij had hem toen aan de lader gedaan, en hij gaf een rood lampje (waarschijnlijk) dat het aan het opladen is.
Maar na 10 seconden viel het lampje ut. Sinds doen heeft ze de telefoon niet meer aan kunnen doen.

Nu heb ik het volgende gedaan.
- 3 verschillende adapters 1a + 3 verschillende kabels gebruikt (heeft niet geholpen)
- Via pc/notebook opladen (heeft niet geholpen)
- 1- 12 uur aan de lader (heeft niet geholpen)

Wat ik wou doen was: Ik wou de batterij even loskopppelen alleen zag ik dat er op twee schroefjes een MI sticker zat dus als ik die kapto maakte het product (niet meer onder garantie valt)

Iemand nog tips van wat ik kan doen. Zou een 2a adapter helpen om een extra boost te geven?
Of moet ik het beste proberen via ali het bedrag terug te krijgen???