Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een 7" Asus tabletje gekocht (Android, 4.3 geloof ik), werkte prima, tot hij er na een week of zes ineens mee ophield. Hij boot nog wel, maar hij houdt niet meer op met booten. 't Is een compleet inert systeempje, en nou weet ik weer waarom ik een hekel heb aan tabletjes. Heb ik een toetsenbord? Nee. Heb ik RS232 voor een terminal? Nee. Alleen een paar gare knopjes voor geluid harder en geluid zachter, en een voor aan-uit DIE HET NIET DOET. En godbetert een touchscreen, waar je al helemaal niet van op aan kunt. Dus ik kan helemaal niks.
Hij probeert steeds opnieuw te booten. Zie ik weer zo'n Asus-logo met een eindeloos draaiend kringetje.
En Asus had vroeger altijd zo'n betrouwbare rep.

Ik wil het liefst weer zo'n ouderwets IBM-keyboard met een harde klik, en een zwarte terminal met groene letters, waarvan je het hete bakeliet kunt ruiken.

Maar intussen - heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Ik heb uit machteloosheid de achterkant er al afgehaald, om tenminste de accu los te halen. Maar dat kan niet! Zit vast. Nu, na een paar keer "uitzetten" (ik vind het al heel storend dat ik niet gewoon een galvanische verbinding heb, maar waardeloze kut-elektronica) is hij toch uit. Maar ik zou graag zien dat hij weer bootte.

• tekstboek
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11-2021
Opstarten in droidboot modus en vanuit daar een factory reset uitvoeren.