waarom niet goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
deze link (28 mei, volgens mij al eerder gepost maar ala)http://www.chickshardware.com/html/spy/matrox26052001/1.html
ik weet dat r geen disclaimer mogelijk maar heute een officiele review/release en dan wel??
how come? (Spice beseft wel degelijk dat de posters veel crap voor hun kiezen krijgen dus Spice twijfelt bij deze aan de kwaliteit van zun berichtjes, misschien moettie maar weer een andere nick gebruiken?)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

What you see on this page is complete hearsay and compiled from my own thoughts and research.
Samenvatting van de geruchten dus, en die hadden we (ook toen al) genoeg kunnen lezen. Niet erg boeiend IMHO. Nick veranderen is natuurlijk onzin, we houden erg geen zwarte lijsten bij ofzo.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
thx, helder antwoord, echter blijkt achteraf (ik weet het) wel te kloppen was dus primeur!

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.