Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik ben net afgestudeerd en ik zoek een job, maar ik weet niet hoeveel loon in bruto ik mag vragen.

Weet er iemand wat het startersloon is van een junior ingenieur afgestudeerde in een consultancy bedrijf.
Bachelordiploma Informatica?

Ik kreeg het aanbod van 1900€ bruto,
- Groepsverzekering & hospitalisatieverzekering
- Wagen en tankkaart (100€)
- Maaltijdcheques 4,5€

waarschijnlijk krijg ik 1340€ +- netto aangezien ze een deel van mijn salaris zullen aftrekken voor de maaltijdcheques, bedrijfswagen en verzekeringen.

Ze zijn net boven het legitieme barema 1875€. Ik zal vragen indien het loon bespreekbaar. Momenteel heb ik nog niks heb ondertekend, maar hoeveel hoger zou ik kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12) en ga op zoek naarvergelijkbare situaties :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Volgens mij is dit best marktconform

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als ik je taalgebruik zo zie dan ben je Belgisch: belangrijk om te weten voor deze vraag.
spoiler:
Barema = loonschaal

Ook: startsalaris zou je m.i. veel minder relevant moeten vinden dan groei-potential, zowel financieel als inhoudelijk.

Ook is 'consultant met bachelor informatica' vrij breed. Wat voor functie zie je de komende 0/1/2/5 jaar voor je? Sowieso zou ik doorgaan voor master, maar dat is een ander verhaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal hoogwaarschijnlijk in Brussel werken (2talig) opgevoed.
Daarnaast zal ik nog verder studeren in de avondschool voor post-graduaat om mijn CCNP te behalen (of toch proberen :) waarschijnlijk zal ik die certificatie pas kunnen behalen na een paar jaar ervaring).

Mijn doel is om mijn kennis te verdiepen in netwerken (algemeen) en serverbeheersing (AD, linux, VMware, Citrix..)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 23:29 ]