• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Beste,
Ik heb een Anysee TV Kaart E7PS2CICRPlus DVB-T/C, USB2.0 met Viewer anysee-TC Series(Ver2.3.4.5)_20110714 en de laatste driver: cno_2012-04-16 NL 1_3_8_62
Ik kijk veel Ziggo TV met de eigen viewer van Anysee. Dit omdat ik ook veel opneem en converteer zodat ik de opnames op mijn TV kan terugkijken. Reden dat ik WMC niet gebruik is dat ik die output niet kan converteren (al is het ook een werk om in WMC de favorieten lijst telkens op volgorde te zetten). Ik gebruik de favorietenlijst en heb alles op dezelfde volgorde gezet als mijn TV's. Dat wil ik ook graag zo houden.
Nu Ziggo voortdurend alles door elkaar aan het gooien is wordt ik hoorndol van het aanpassen van mijn voorkeurslijsten (op volgorde zetten en kiezen of ik de HD versie kan gebruiken of niet). Dit vooral omdat het zo tergend traag gaat.
Bijkomend probleem is dat de lijst met zenders blijkbaar langer is dan de database aan kan waardoor niet al mijn geselecteerde favorieten in de lijst worden opgenomen). Dus moet ik een aantal kanalen wissen. Op zich geen enkel probleem, maar ook dit gaat weer tergend langzaam. Als ik dan nu bv. 50 of 100 kanalen wil wissen ben ik wel weer even zoet. Ik weet nl. ook niet hoe groot die database ("chdata") mag zijn. De beschrijving van Anysee biedt nl. ook niet veel uitkomst.
Vandaar mijn vraag of er niet een mogelijkheid is om rechtstreeks in de "chdata" lijst te editen?
Of pak ik het verkeerd aan? Liever geen andere viewer, tenzij die veel gemakkelijker werkt (en in een converteerbaar formaat kan opnemen) dan de Anysee viewer.
Ik heb ook al eens gezocht/gepost op de site van de Groene Knop, maar daar vond ik geen oplossing.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?