Ik ben al even bezig met mijn nieuwe systeem, nu wou ik gewoon even een check up of dit iets deftig is. Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik me bezig hou een pc samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, alledaags gebruik films kijken, surfen etc.
Het gamen blijft over het algemeen wel beperkt tot WoW, dus geen Witcher etc op Ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700-800 euro explusief randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een deftige CPU en GPU zijn al genoeg, alleen niet zeker of de stockkoeler goed genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, maar intel heeft voor de CPU toch mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil en zuinig mogelijk. Maar dit is geen breekpunt.
De build die ik nu heb is volledig in het zwart wit, ik weet dat ik alles iets goedkoper kan krijgen als ik in andere kleuren ging, maar mijn visie van een zwart/witte case is niet meer uit mijn hoofd te krijgen.
Ga je overklokken?
Niet genoeg kennis voor, dus nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Gewoon even een check up of alles klopt, of ik niet hetzelfde kan met bepaalde componenten maar voor minder geld. Of er niet een een betere manier is voor hetzelfde te krijgen.
Ook kleinere dingen,problemen zoals mijn moederbord dat niet werkt met 1.8Ghz RAM.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, alledaags gebruik films kijken, surfen etc.
Het gamen blijft over het algemeen wel beperkt tot WoW, dus geen Witcher etc op Ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700-800 euro explusief randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een deftige CPU en GPU zijn al genoeg, alleen niet zeker of de stockkoeler goed genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, maar intel heeft voor de CPU toch mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil en zuinig mogelijk. Maar dit is geen breekpunt.
De build die ik nu heb is volledig in het zwart wit, ik weet dat ik alles iets goedkoper kan krijgen als ik in andere kleuren ging, maar mijn visie van een zwart/witte case is niet meer uit mijn hoofd te krijgen.
Ga je overklokken?
Niet genoeg kennis voor, dus nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Gewoon even een check up of alles klopt, of ik niet hetzelfde kan met bepaalde componenten maar voor minder geld. Of er niet een een betere manier is voor hetzelfde te krijgen.
Ook kleinere dingen,problemen zoals mijn moederbord dat niet werkt met 1.8Ghz RAM.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,70 | € 179,70 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 2GD5T OC | € 198,- | € 198,- |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | NZXT Sleeved LED Kit, 2 Meter, Wit | € 16,13 | € 16,13 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury white HX316C10FW/8 | € 44,50 | € 44,50 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 83,01 | € 83,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 755,15 | |