Hoi Tweakers,
Ik heb een GamePC gekocht maar heb de videokaart een beetje overschat (R7 250), ik wil dus een andere.
Zelf heb ik al gezocht en dacht aan de Nvidia GTX 750 Ti( pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING ) of de R7 360 ( http://www.afuture.nl/productview.php?productID=4203788 ) maar ik weet niet of deze past bij de games die ik speel en of deze de gehele potentie van mijn processor gebruikt of juist te veel is? Wij hebben thuis nog een computer met een GeForce 650 en die doet het prima (beter mag altijd) Weten jullie misschien of deze kaarten wat zijn of andere kaarten aanbevelen.
Ik zoek een?
Videokaart, ik wil eventueel een GTX 750 ti of R7 360
Wat is je budget?
€250,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen merk voorkeur, als de videokaart maar goed werkt en niet teveel lawaai maakt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: AMD FM2 A10-6800k Quad core 4,1Ghz
RAM: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 - 1866
(huidige)Videokaart: AMD R7 250 2GB
SSD Crucial M500 120GB
Voeding: 600 Watt Cooler Master voeding
PS: Ik weet ook hoe ik weet of mijn voeding de kabels heeft voor andere kabels
Ik heb een GamePC gekocht maar heb de videokaart een beetje overschat (R7 250), ik wil dus een andere.
Zelf heb ik al gezocht en dacht aan de Nvidia GTX 750 Ti( pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING ) of de R7 360 ( http://www.afuture.nl/productview.php?productID=4203788 ) maar ik weet niet of deze past bij de games die ik speel en of deze de gehele potentie van mijn processor gebruikt of juist te veel is? Wij hebben thuis nog een computer met een GeForce 650 en die doet het prima (beter mag altijd) Weten jullie misschien of deze kaarten wat zijn of andere kaarten aanbevelen.
Ik zoek een?
Videokaart, ik wil eventueel een GTX 750 ti of R7 360
Wat is je budget?
€250,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen merk voorkeur, als de videokaart maar goed werkt en niet teveel lawaai maakt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: AMD FM2 A10-6800k Quad core 4,1Ghz
RAM: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 - 1866
(huidige)Videokaart: AMD R7 250 2GB
SSD Crucial M500 120GB
Voeding: 600 Watt Cooler Master voeding
PS: Ik weet ook hoe ik weet of mijn voeding de kabels heeft voor andere kabels