Onze trouwe huiskat vind het leuk om af en toe in de tuin rond te lopen. Naar de tuin toe hebben we een schuifpui die we in de zomer vaak open of op een kier hebben staan. Hierdoor kan ze gewoon weer naar binnen lopen. Nu de het weer iets slechter wordt is het wel prettig om de schuifpui dicht te laten. Na een rondje van 30~60 minuten in de tuin wil ze weer naar binnen. Onze schuifpui heeft triple glas, dus we horen niks van buiten, ook geen miauwende kat. Hierdoor ben ik een beetje bang dat ik haar vergeet en dat ze voor de deur zit te wachten...
Ik dacht zelf aan een simpele KAKU schakeling om dit op te lossen, bijv. dit: pricewatch: KlikAanKlikUit Draadloze deurbel met draadloze drukknop (ACDB-7000AC)
De drukkknop kan ingebouwd worden in een plat doosje met een plankje/plateautje bovenop. Als ze hier op gaat staan drukt ze de drukknop in en geeft de bel een signaal. Heeft iemand nog tips m.b.t. de uitvoering of heeft iemand misscihen een veel beter idee?

Ik dacht zelf aan een simpele KAKU schakeling om dit op te lossen, bijv. dit: pricewatch: KlikAanKlikUit Draadloze deurbel met draadloze drukknop (ACDB-7000AC)
De drukkknop kan ingebouwd worden in een plat doosje met een plankje/plateautje bovenop. Als ze hier op gaat staan drukt ze de drukknop in en geeft de bel een signaal. Heeft iemand nog tips m.b.t. de uitvoering of heeft iemand misscihen een veel beter idee?