Onlangs postte een medetweaker in het Centraal Aanbiedingen topic het bericht dat je een gratis Knaek-pasje kon aanvragen. Het eerste jaar zou gratis zijn.
Echter is er op 25 augustus onterecht een incasso geboekt van €20,00.
Hebben overige deelnemers van deze actie ook deze incasso ontvangen?
Let op: ik wens hier geen klachtentopic te openen, maar ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die deze incasso heeft gekregen. Heeft iemand de originele voorwaarden van de actie nog ergens liggen bijvoorbeeld? Dan kan ik de helpdesk hiermee benaderen.
Het bedrijf reageert zelf niet op mijn vraag namelijk. Update: Inmiddels telefonisch contact gehad, maar men wilde liever per email afhandeling doen.
Echter is er op 25 augustus onterecht een incasso geboekt van €20,00.
Hebben overige deelnemers van deze actie ook deze incasso ontvangen?
Let op: ik wens hier geen klachtentopic te openen, maar ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die deze incasso heeft gekregen. Heeft iemand de originele voorwaarden van de actie nog ergens liggen bijvoorbeeld? Dan kan ik de helpdesk hiermee benaderen.
Het bedrijf reageert zelf niet op mijn vraag namelijk. Update: Inmiddels telefonisch contact gehad, maar men wilde liever per email afhandeling doen.
oohh schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:59:
Gratis Knaek pas voor studenten. Hiermee krijg je korting bij verschillende winkels/horeca/etc.
LET OP: Je machtigt Knaek om na één jaar 20 euro af te schrijven. Je moet dus voor die tijd opzeggen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 08-09-2015 14:47 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx