Gratis knaek pas - onterechte incasso

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Onlangs postte een medetweaker in het Centraal Aanbiedingen topic het bericht dat je een gratis Knaek-pasje kon aanvragen. Het eerste jaar zou gratis zijn.

Echter is er op 25 augustus onterecht een incasso geboekt van €20,00.

Hebben overige deelnemers van deze actie ook deze incasso ontvangen?

Let op: ik wens hier geen klachtentopic te openen, maar ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die deze incasso heeft gekregen. Heeft iemand de originele voorwaarden van de actie nog ergens liggen bijvoorbeeld? Dan kan ik de helpdesk hiermee benaderen.

Het bedrijf reageert zelf niet op mijn vraag namelijk. Update: Inmiddels telefonisch contact gehad, maar men wilde liever per email afhandeling doen.
oohh schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:59:
Gratis Knaek pas voor studenten. Hiermee krijg je korting bij verschillende winkels/horeca/etc.

LET OP: Je machtigt Knaek om na één jaar 20 euro af te schrijven. Je moet dus voor die tijd opzeggen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 08-09-2015 14:47 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 20:30

Praetextatus

the dutch_paki

Als het nog kan zo snel mogelijk laten storneren. Zelf overigens geen gebruik gemaakt.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 20:56
Als je de link volgt, staat er onderaan:

Let op: Het eerste collegejaar is gratis! Dit loopt tot komende 1 augustus. Daarna betaal je € 25 per jaar voor de CJP/Knaek-pas. Mocht je hem volgend jaar niet meer willen, dan kun je op elk moment eenvoudig opzeggen.

Dus na 1 augustus begint voor hen het nieuwe (college)jaar en gaan ze blijkbaar afschrijven. Dus wanneer je voor 1 augustus hebt besteld (wat niet ondenkbaar is, aangezien het op 20 april 2015 was gepost). Blijkbaar is het nu ook 25 euro geworden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Oké, dus kortom: met nog vier maanden te gaan, bieden ze het '' eerste'' jaar gratis zo'n pasje aan. Met in gedachten dat er nog slechts vier maanden over zijn, en daarna een incasso inboeken. Pasje zelf overigens nooit ontvangen, tot ik een paar weken geleden een pas kreeg waarop de einddatum tot juli 2016 loopt. Een jaar dus.

Wettelijk waarschijnlijk in orde, moraal gezien wat minder natuurlijk.

Uiteraard zelf beter moeten lezen. De post en aanbieding op Pepper waren echter wat minder duidelijk / foutief, daar de poster er vanuit ging dat het eerste jaar gratis zou zijn. Een heads-up voor de rest dus, al is het waarschijnlijk nu te laat en zijn de incasso's allemaal al ingeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Royeboi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:46:
Wettelijk waarschijnlijk in orde, moraal gezien wat minder natuurlijk
Wettelijk waarschijnlijk ook niet in orde, maar wie gaat er voor € 20 procederen? Dus gewoon storneren, als dat nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:12
Royeboi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:46:
Oké, dus kortom: met nog vier maanden te gaan, bieden ze het '' eerste'' jaar gratis zo'n pasje aan. Met in gedachten dat er nog slechts vier maanden over zijn, en daarna een incasso inboeken. Pasje zelf overigens nooit ontvangen, tot ik een paar weken geleden een pas kreeg waarop de einddatum tot juli 2016 loopt. Een jaar dus.
Ik had er inderdaad 'collegejaar' van moeten maken, zoals ook op die site staat.

Mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar je had direct op moeten zeggen, om incasso's te voorkomen.

Desalniettemin zou ik, als ik Knaek was, coulant zijn, aangezien je niet eens gebruik hebt kunnen maken van de actie, door het niet ontvangen van de pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Zomaar laten storneren is volgens mij niet echt een aanrader, daar kun je aardig in de problemen mee komen. Het doet je betaalverplichting niet teniet, je haalt enkel abrupt de betaling terug.

Heb inmiddels een keurige korte bondige reactie mogen ontvangen, ik mag zelf de stornering inschakelen en het abonnement wordt stopgezet. Waarschijnlijk omdat ik de pas niet eens heb gebruikt.

En voor het vervolg inderdaad, direct opzeggen zodra het mogelijk is. Ik wachtte echter af tot ik mijn pas zou hebben, die ik nooit heb gekregen. Ja, de nieuwe versie, maar dit was nadat het geld al werd afgeschreven. Hierna ben ik de aanbieding gewoon vergeten.

Pagina: 1