Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-11 15:25
Ik ben dus op zoek naar een telefoon voor mijn ouders (70+ and still counting). Zij gaan regelmatig naar Noord-Amerika en willen een telefoon die daar ook bruikbaar is om te bellen.
Het hele touchscreen gebeuren is gezien de leeftijd wat lastiger, maar ze gaan ook mee met de tijd (al dan niet gedwongen door (klein)kinderen) en willen dus nu ook gaan whatsappen.
ik heb even een paar dagen Big launcher op mijn eigen telefoon gebruikt en ik denk dat ze daar wel mee uit de voeten kunnen, dus het 'moet' een Android worden (iPhone valt per definitie af ivm prijs) en ik kan maar niet wennen aan windows phone, en ik zal alles moeten uitleggen en vaak ook nog op afstand...

Eisen (ouders):
Zo simpel mogelijk.

Technische eisen:
- kunnen bellen
- Whatsapp
- zo goedkoop mogelijk, max 100 euro
- Ook bruikbaar in de VS

(eisen van mij):
- GPS functie (handig voor SOS knop in Big launcher...)
- goede batterij (opladen zit niet in hun standaard systeem)
- nabijheidssensor (anders krijgen we van die beeindigde gesprekken als het oor tegen de ophangknop aan komt...)

Ik heb de volgende filters in de pricewatch aangezet:
- geheugen min 512 mb
- Android
- scherm max 4.5
- GPS

Ik kom dan uit op de Alcatel One Touch Pixi 3 (4.5)
Mijn vragen:
Iemand wellicht nog een ander grandioos idee?
Is de android versie van Alcatel een beetje een cleane versie? Aangezien ik er als launcher Big Launcher op wil zetten heb ik geen zin dat er al een "Alcatel" super handige (not) launcher op zit die je er niet af kan halen zonder het toestel te rooten...

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30

P_Tingen

omdat het KAN

Filters iets anders ingesteld (denk ik) dan krijg ik dit.

De pricewatch: HTC Desire 310 Blauw en de pricewatch: LG L70 Zwart hebben beide een veel betere accucapaciteit dan de Alcatel. Afgaand op de reviews van de LG zou daar de accu redelijk goed zijn.

Ik weet niet wat voor prijs je in gedachten hebt, maar mijn dochter heeft de pricewatch: Motorola Moto E (2015) Zwart gekocht en dat ziet er echt heel goed uit voor iets meer dan 100 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door P_Tingen op 08-09-2015 14:56 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is een tweedehands Moto G niets?

Die kosten in de V&A rond de 70 a 80 euro en hebben een accuduur waar je U tegen zegt.

Verder supersnelle GPS loick, en altijd de laatste Android versie.

V&A aangeboden: Motorola Moto G (2013) 8GB Zwart

Die bijv.

Als ik hem met fulltime appen, webbrowsen en Youtube net in anderhalve dag leeg krijg, dan moet ie met het gebruik van je ouders makkelijk een paar dagen meegaan. (Standy verbruik is echt extreem laag)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-11 15:25
Bedankt voor de reacties. Tweedehands is denk ik geen optie voor mijn ouders. Maar ik leg het hen even voor.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Is de LG Wine Smart (of een Chinese variant er op) niet wat?

Afbeeldingslocatie: http://drop.ndtv.com/TECH/product_database/images/922201424050PM_635_lg_wine_smart.jpeg

[ Voor 9% gewijzigd door Erasmo op 08-09-2015 21:20 ]

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

->MAA

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1