Ik heb ongeveer 5 jaar geleden het Best Buy Guide Budget gamesysteem (november 2010) gekocht. Nu heeft onlangs de monitor het begeven, dus die gaat vervangen worden (maar daar is dit topic niet voor). Ik vraag me af of dit systeem het upgraden nog waardig is. Ik zat te denken aan een SSD en wellicht extra RAM + videokaart. Het doel is om straks Fallout 4 speelbaar te maken, want ik ben er bang voor dat het krap gaat worden qua specs. Momenteel speel ik er vooral LoL, Diablo III (lage settings) en Skyrim (ook lage settings) op.
Concreet de vraag: welke videokaart is nog een zinnige upgrade voor onderstaande systeem? Budget is op zich niet zo'n probleem, maar het moet wel te verantwoorden zijn ten opzichte van het systeem (wat ongetwijfeld een performance bottleneck zal zijn). Dus laten we zeggen, max 150 euro?
Het systeem nu:
Concreet de vraag: welke videokaart is nog een zinnige upgrade voor onderstaande systeem? Budget is op zich niet zo'n probleem, maar het moet wel te verantwoorden zijn ten opzichte van het systeem (wat ongetwijfeld een performance bottleneck zal zijn). Dus laten we zeggen, max 150 euro?
Het systeem nu:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GV-R685D5-1GD | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Xigmatek Asgard | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | be quiet! Pure Power L7 530W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 31,50 | |