Voor zover ik kan inschatten lijk je een setup te hebben voor positieve druk (hogere druk in de kast dan buiten), weet niet of je dit express hebt gedaan? Beter tegen stof maar helaas ook marginaal slechtere koeling. (Zelf werk ik met ook met positieve druk, zonder stoffilters, stoffilters zijn slecht voor airflow

)
Zijn een paar dingen die je zou kunnen veranderen, CPU koeler 90 graden draaien zodat deze naar boven blaast, fan die nu aan de achterkant zit verplaatsen naar boven. Indien je je koeler niet kan draaien (ik heb nu net toevallig zo'n situatie lol) dan zou ik de bovenste fan niet achter je CPU positioneren maar ervoor.
Zo neemt deze warme lucht weg bij het geheugen en helpt het de fan die je onderaan hebt zitten beter mee met een opwaartse stroom te creeeren. Achter de CPU word warme lucht namelijk toch al weggenomen door de andere fan die aan de achterkant zit.
Als maximale koeling je doel is kan je het beste voor onderdruk gaan, oftewel veel meer lucht uit de case pompen dan wat je erin blaast. Je neemt dus voornamelijk warmte weg, en vertrouwd erop dat er voldoende openingen in je case zijn waar lucht naar binnen kan stromen (meestal geen probleem).
Het grote nadeel van onderdruk is dat dit meer stof je systeem in brengt, stoffilters gebruiken in dat geval dus. In jouw case zou zoiets makkelijk te doen zijn. Neem de fan onderaan/vooraan draai die om, deze zuigt dan warme lucht van de harddisks weg ipv de warme lucht de kast in. De fan die tussen je drive cages zit in het midden, die zal in praktijk weinig uithalen met lage RPM's (tenzij je een goeie static pressure fan hebt), die kun je dus beter verplaatsen naar de bovenkant van je kast (dus boven met 2 fans warme lucht afzuigen).
Als laatste is plaatsing belangrijk. Zet een kast onder een bureau en je bent een warme pocket lucht aan het maken. Mijn kast staat NAAST mijn bureau, zo kan hij de lucht goed kwijt. Af en toe even een raampje op een kiertje doet ook wonderen, des te koeler de lucht waar mee je koelt des te beter de prestaties.
De voetjes van je kast verhogen is ook een goedkoop maar handig tipje, ik heb er zelf rubber onder geplakt waardoor de kast nog iets van 8mm verder van de grond staat, meer clearance makkelijker voor de fans aan de onderkant om lucht aan te zuigen.
Maargoed, zelfs als je bovenstaande doet, zal je hooguit een paar graden verschil merken. Lucht heeft nu eenmaal zijn beperkingen

. Wil je echt substantieel koelere CPU, dan word het tijd voor custom water cool loops.
Even allemaal zonder enige info over je temps. Mijn i5-2500k bleef in mijn systeem zo rond de 60 graden onder full load op 4.5GHz. Ik gebruik zelf 2x120 onderaan als intake, 1x 140 voor als intake, 1x120 en 1x 140 bovenaan als exhaust (case: CM690-II) en een True Spirit als koeler. Draai nu een AMD FX6300, zelfde fan setup en cpu-cooler op 4.3GHz zo'n 42 graden onder full load. Voor i7 en i5 is er eigenlijk weinig aan de hand tot 70C, daarboven zou ik me wel een beetje zorgen gaan maken. Zelf hou ik 60 graden max aan, maar dat is persoonlijke voorkeur

.