After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Professioneel Heftruck Syndroom
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 08-09-2015 09:47 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 17% gewijzigd door Lawwie op 08-09-2015 09:48 ]
Oscar Wilde
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 08-09-2015 09:52 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Zaken als enquêtes of andere oproepen voor acties, TV-programma's, enzovoort vereisen toestemming van de crew. Je weet wel, de mensen die in overleg met de rest van de organisatie de beslissingen nemen.
Dus ja, een gebruiker die geen toestemming heeft wordt gemodbreakt. Een crewlid die voor een eigen bedrijf spamt net zo goed. Er wordt hier opgeroepen om een serie voor Tweakers te kunnen maken. Intern binnen de eigen site.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 10:30 . Reden: Blijkbaar wordt er hevig gevallen over de vorige verwijzing dat meneer het wat ontspannener op moet nemen, dus aangepast. ]
Tweakers mag best een oproep plaatsen voor een eigen enquete op de eigen site. Lijkt mij niks mis mee.
En wanneer een bezoeker dat wil doen is de policy dat dat eerst overlegt wordt met Tweakers.
Hoe vaak ik al mensen een account heb zien aanmaken om even snel te spammen over een enquete die ze in een middagje in elkaar geknutseld hebben voor een paar studiepunten of zo.
Maar zijn jouw aanvragen vaak afgewezen?
👑
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 10:10 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 10:10 ]
En mogen gebruikers met een rode naam de link daarnaar toe dan ook rondspammen op het forum? ...ajakkes schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:02:
Tweakers mag best een oproep plaatsen voor een eigen enquete op de eigen site. Lijkt mij niks mis mee.
Oscar Wilde
Ja... in mijn eigen huis mag ik ook tegen de deur aan pissen als ik dat wilRaven schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:18:
En mogen gebruikers met een rode naam de link daarnaar toe dan ook rondspammen op het forum? ...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Er is net uitgelegd door floppus hoe het in zijn werking gaat. Ik snap de ophef niet over een bericht in een topic, lees er dan gewoon over heen.Raven schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:18:
[...]
En mogen gebruikers met een rode naam de link daarnaar toe dan ook rondspammen op het forum? ...

Oscar Wilde
Berichten die gepost worden in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12)" mogen daarom ook geen info bevatten over iets wat totaal niet gerelateerd is aan wat een ICT'er verdiend en dat is iets wat die tweaker wel poste.
Daarom heb ik er begrip voor dat Raven erover aan het klagen is.
MAAR, iemand als Zeef mag dit volgens mij doen. Iets wat normal users niet mogen.
Begrijp me niet verkeerd: de mods doen hier goed werk om fora spamvrij te houden. Maar dan is het wel vreemd dat ze zelf (bewust) gaan spammen, zeker gezien de tekst "Ja, is OT. I know.
Gebruikers regels opleggen om jezelf daar vervolgens niet aan te houden (ondanks dat het om iets van de eigen website gaat) lijkt mij eigenlijk ook een redelijke "nee nee"...
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Op ons eigen platform mogen wij zo af en toe een oproep doen ter verbetering van onze exploitatie. Plat gezegd: om geld te verdienden om Tweakers te laten bestaan. Als dat niet bevalt, dan raad ik je aan om allemaal een abonnement te nemen. Bij 30.000 abonnementen zetten we direct alle reclame uit. Tot die tijd zal de 'oneerlijke situatie' zich zo nu en dan voordoen.Raven schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:36:
zeef in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12)"
Had een TR ingediend, maar dat resulteerde in het verwijderen van mijn bericht, niet de spam-link.
Waarom zijn dergelijke regels niet van toepassing op gebruikers met een rode naam?
PS: Als je klachten over mij hebt, dan zou ik het op prijs stellen als je niet Jan en alleman gaat mailen/DMmen maar direct contact met mij opneemt. Heb je ook nog eens sneller antwoord.
[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 08-09-2015 13:56 ]
Dit topic is gesloten.