Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming- School laptop gezocht (september 2015)

Pagina: 1
Acties:

• ElSibi
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-12-2020
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. De huidige asus N76 laptop die ik heb was een goede laptop, maar kan mijn dagelijkse noden echter niet aan.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden om games te spelen, muziek te maken en op te nemen, en ook deels als iets wat ik zakelijk gebruik noem.
Er zullen games als Battlefield 3 en 4, League of Legends, Total war series, etc. op deze laptop gespeeld worden.

Wat is je budget?
Mijn budget situeert zich rond de €1200. Dit bedrag zie ik als richtlijn waarvan ik denk dat er wel iets te vinden zal zijn op de markt.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal vaak van plaats wisselen. Overdag zou hij als zakelijke laptop (op vlak van gebruik, niet de looks) moeten dienen. 's avonds zou hij echter ingezet worden om op te gamen-mixen-recorden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk is niet echt belangrijk. Het enige dat ik wil is een stevige laptop, die ervoor zorgt dat ik mijn desktop niet hoef te missen wanneer ik niet thuis ben.
Er zijn wel enkele vereisten die ik nog graag eens opsom:
  • Een verlicht azertytoetsenbord.
  • Een SSD (of plaats om er zelf 1 in te schroeven)
  • 15 Inch is een pluspunt (draagbaarheid). 17 inch is geen probleem wanneer de laptop draagbaar (relatief licht en dun) is.
  • Minimum een 850m of 950m gpu
  • Een i7 Quadcore of hoger
Waar denk ik op dit moment aan?
Momenteel kijk ik richting de MSI GE60 2PC-262XBE. Bij dit model zou ik wel de harde schijf moeten vervangen door een SSD, waardoor ik weinig opslag zou hebben. Aan dit model spreekt mij vooral de mooie processor aan, gecombineerd met een goede GPU. Ook de draagbaarheid en de dimensies zijn een groot pluspunt.

Denken jullie dat mijn voorlopige keuze een goede keuze is, of hebben jullie betere suggesties (evenveel laptop voor minder geld, of meer laptop voor hetzelfde geld)? Indien er nog verdere vragen zijn beantwoord ik ze graag!

Alvast bedankt!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11 13:41
Lenovo y50 , heeft alleen geen SSD, kan je er zelf inzetten 500gb SSD voor ong. 170 euro.

Heeft een gtx960m kaart