Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Er is vast iemand die jou kan helpen maar gezien het feit dat geen enkel device kan verbinden, vermoed ik zomaar dat de fout tussen keyboad & stoel zit. Misschien is het handig om even een paar correcte screenshots (of overtypen) van de Linksys te posten zodat anderen een blik kunnen werpen op de actuele configuratie. Scheelt ons een hoop raden en jou een hoop extra posten omdat anderen vragen stellen.michealmcdermot schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:40:
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
guest werkt niet in AP mode.michealmcdermot schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:40:
...welke ik heb geconfigureerd als access point...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat is niet het antwoord waar ik naar op zoek was
Jammer, maar helaas dus. Bedankt in ieder geval voor de heads up.
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Het probleem zit hem in dat guest nu ook geen dhcp meer heeft.Stel dit heb je gefixed loop je tegen het volgende punt aan en dat is dat je voor de gebruikte ip range in guest een static route op met nemen in je router voor dat subnet. Er zijn niet veel routers die dat ondersteunen (met standaard firmware).michealmcdermot schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:50:
Dat is niet het antwoord waar ik naar op zoek was![]()
.
Daarnaast is het guest netwerk dan ook niet meer gescheiden en dus 'onveilig'.
Uiteraard is daar ook wel weer wat op te vinden maar met de huidige setup maak je het jezelf dan wel extra moeilijk.
[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 07-09-2015 23:21 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Thx voor de duidelijk uitleg!
Pagina: 1