Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hallo iedereen, deze PC is bedoeld voor een vriend van me die ''in zijn woorden'' wel eens wat doet tekenen in Auto CAD en Autodesk Inventor. Maar ook wil gamen zo nu en dan. Omdat ik geen enige kennis heb in de programma's vraag ik hier om hulp. Ik vermoed dat het met een degelijke gaming videokaart net zo goed gaat. Dus ik heb de PC voornamelijk op het gamen gericht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €750,00 maar liever wat minder, en zeker niet meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft zelf:
500GB HDD 3.5"
SSD. (grote mij onbekend maar wil hij mee nemen)
DVD/CD brander
Scherm
Muis
Toetsenbord
geluid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb de best buy guide aangehouden van September en heb verder nog rond gespeurd op het internet. Wat ik nodig heb is een processor,moederbord, geheugen, videokaart, behuizing en voeding. Wat ik nodig denk te hebben staat in mijn lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat naar Intel en Nvidia ik wil geen AMD meer omdat ik hier zelf slechte ervaringen mee heb. en omdat ik vermoed dat Nvidia het beter doet bij de teken programma's kwa ondersteuning en dergelijke.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet niet te groot zijn dus is er een Midi tower die voldoende ruimte heeft zodat het geen bakoven wordt. Laat het me weten
Ga je overklokken?
Dit gaat kort gezegd niet gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Advies
een edit: het gamen zal enkel in Full HD dus 1920x1080. dus een over de top VGA is niet nodig.
Bedankt alvast voor de moeite
Hallo iedereen, deze PC is bedoeld voor een vriend van me die ''in zijn woorden'' wel eens wat doet tekenen in Auto CAD en Autodesk Inventor. Maar ook wil gamen zo nu en dan. Omdat ik geen enige kennis heb in de programma's vraag ik hier om hulp. Ik vermoed dat het met een degelijke gaming videokaart net zo goed gaat. Dus ik heb de PC voornamelijk op het gamen gericht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €750,00 maar liever wat minder, en zeker niet meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft zelf:
500GB HDD 3.5"
SSD. (grote mij onbekend maar wil hij mee nemen)
DVD/CD brander
Scherm
Muis
Toetsenbord
geluid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb de best buy guide aangehouden van September en heb verder nog rond gespeurd op het internet. Wat ik nodig heb is een processor,moederbord, geheugen, videokaart, behuizing en voeding. Wat ik nodig denk te hebben staat in mijn lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat naar Intel en Nvidia ik wil geen AMD meer omdat ik hier zelf slechte ervaringen mee heb. en omdat ik vermoed dat Nvidia het beter doet bij de teken programma's kwa ondersteuning en dergelijke.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet niet te groot zijn dus is er een Midi tower die voldoende ruimte heeft zodat het geen bakoven wordt. Laat het me weten
Ga je overklokken?
Dit gaat kort gezegd niet gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Advies
Bedankt alvast voor de moeite
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,70 | € 179,70 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5 | € 204,50 | € 204,50 |
| 1 | Fractal Design CORE 1300 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 400W | € 49,01 | € 49,01 |