Toon posts:

[Windows 10] Nieuwe Laptop.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn ouders hebben Zaterdag een nieuwe laptop (Acer Aspire E 17 ES1-771-C5WC ) gekocht bij de Mediamarkt deze bleek "start klaar" te wezen, was ik er even mee bezig en stond er windows 10 al op maar nog niet geactiveerd, Nu druk de instelling en windows activeren geeft ie een fout code aan "Foutcode: 0xC004C003"

Nu kan ik nergens vinden hoe ik dit moet oplossen.. Toch maar weer terug naar de winkel?

Heeft één van jullie een idee?

M.v.g Marco

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Staat er een recovery partitie op? Daarmee kan je de laptop naar fabrieksinstellingen terug zetten en kijken of het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja die staat er 2 keer op 1 van 600MB en 1 van 17,50Gb

Hoe voer ik dit uit en is het verstandig om te doen sinds de laptop nog nieuw is?

Er staat Ook dat er een backup kan laten maken en terug zetten (Windows 7)

Mvg Marco

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Juist nu de laptop nieuw is kan je dat makkelijk doen omdat je er nog niet heel veel belangrijke bestanden op hebt verzameld. Hoe dit moet is wel te vinden in de handleiding van je laptop. Mocht dat niet werken dan zou ik niet aarzelen om er mee terug te gaan naar de winkel. Liefst zo snel mogelijk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ramon schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:25:
Juist nu de laptop nieuw is kan je dat makkelijk doen omdat je er nog niet heel veel belangrijke bestanden op hebt verzameld. Hoe dit moet is wel te vinden in de handleiding van je laptop. Mocht dat niet werken dan zou ik niet aarzelen om er mee terug te gaan naar de winkel. Liefst zo snel mogelijk.
Als ik die recovery gebruik gaat ie dan terug naar Windows7 of blijft ie 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je er voor deze 'start klaar' dienst van Media Markt betaald? Anders zou ik hem gewoon terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:32:
[...]

Als ik die recovery gebruik gaat ie dan terug naar Windows7 of blijft ie 10?
Dat zie je toch vanzelf? Daarnaast staat het ook bij de specs, is het systeem oorspronkelijk geleverd met Windows 7 en hebben ze bij de MM de upgrade naar 10 alvast gedaan, of is het fabrieks-af al Windows 10?

Sowieso vind ik 't wat vreemd dat je hier komt vragen, je hebt die laptop net nieuw, als 't niet fatsoenlijk werkt, gelijk terug naar de winkel. Ze verkopen je iets dat moet werken maar blijkbaar is dat niet zo. Hier hoef en moet je geen tijd aan verdoen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:21

OgWok

U.N.C.L.E.

Teruggaan is nooit leuk en het kan zijn dat je slechte ervaringen hebt met de service van de MM. Aan de andere kant mag je op zijn minst verwachten dat het zo uit de winkel gewoon goed werkt. Zonde van je tijd om nu al een probleem te moeten gaan oplossen; maw. dat is aan de MM om op te lossen.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties ik zal vanmiddag na de mediamarkt toe.
Pagina: 1