Erg.
Zaterdag weer eens mijn Eminent opgestart maar tot mijn verbazing wilde deze de harde schijf niet zien.
Schijf er uit en direct met kabels in mijn pc gedaan.
Computer opgestart en ja ik zag leven in mijn schijf (niet stuk dus.
)
Maar op het moment dat ik deze opende werd ik niet blij.
1,6 terabyte aan data verdwenen.
Maar ik heb er weer 1 film opgezet en aangesloten op de tv, ja deze doet het.Verder nog niets vermoedend.
Andere schijf aangesloten op de eminent 4 terabyte.
Ja ook die zag i.
Dan lekker een film kijken.
Gisteren wilde ik wat data op de 4 terabyte schijf plaatsen via mijn pc .
Maar het duurde ongeveer 1 minuut om hem te zien.
Openen , en Neeeee ook geen data meer.
Alles kwijt en nu op de pc met data recovery om te kijken of ik wat terug kan krijgen.
Oftewel, mede eigenaren, kijk uit met rechtstreeks een schijf die geformatteerd is in je eminent aan te sluiten met W 10.
Ik ben daarom maar direct terug naar W 7.
Op W 7 krijg je nl. een menuutje van , contoleer schijf of doorgaan, en ja dan klik ik doorgaan zonder controle, staat in de aanwijzing van Eminent.
Zaterdag weer eens mijn Eminent opgestart maar tot mijn verbazing wilde deze de harde schijf niet zien.
Schijf er uit en direct met kabels in mijn pc gedaan.
Computer opgestart en ja ik zag leven in mijn schijf (niet stuk dus.
Maar op het moment dat ik deze opende werd ik niet blij.
1,6 terabyte aan data verdwenen.
Maar ik heb er weer 1 film opgezet en aangesloten op de tv, ja deze doet het.Verder nog niets vermoedend.
Andere schijf aangesloten op de eminent 4 terabyte.
Ja ook die zag i.
Dan lekker een film kijken.
Gisteren wilde ik wat data op de 4 terabyte schijf plaatsen via mijn pc .
Maar het duurde ongeveer 1 minuut om hem te zien.
Openen , en Neeeee ook geen data meer.
Alles kwijt en nu op de pc met data recovery om te kijken of ik wat terug kan krijgen.
Oftewel, mede eigenaren, kijk uit met rechtstreeks een schijf die geformatteerd is in je eminent aan te sluiten met W 10.
Ik ben daarom maar direct terug naar W 7.
Op W 7 krijg je nl. een menuutje van , contoleer schijf of doorgaan, en ja dan klik ik doorgaan zonder controle, staat in de aanwijzing van Eminent.