Nieuwe videokaart voor Assassin's creed Syndicate (GTX 960?)

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• Eaorns
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-12-2025
Hallo,

Ik wil assassin's creed syndicate gaan spelen, maar de videokaart die ik momenteel heb zal dat niet aankunnen. Ik heb vrij weinig verstand van het vergelijken van videokaarten, maar ik denk dat de Asus of MSI GTX 960 goed genoeg is. De GTX 780 wordt aangeraden (niet als minimum). Is er iemand die kan bevestigen dat de 960 goed genoeg is? Of iemand die suggesties voor andere kaarten heeft van ongeveer €200,- tot €250,-?

Verder mijn PC specs:
motherboard: Asus H97-Pro
processor: Intel Core i5-4570 6MB Cache, 3.20 GHz (overklockbaar tot 3.60 GHz)
voeding: Aopen 350 watt
ram: Kingston 8gb 1333MHz

Ik heb mijn PC laten samenstellen en niet alle specs nu meer precies terug kunnen vinden.
Hopelijk is dit genoeg informatie.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) blijft een lastige. Je vraag hoort in Componenten Aankoopadvies thuis. Lees eerst CAA beleid door zodat je alles in je startpost hebt staan.

Overigens, of een 960 sterk genoeg is voor AC:S weet natuurlijk niemand, die game komt past in oktober uit. Wil je een kaart voor zo min mogelijk geld die die game nog lekker draait, wacht dat tot hij uit is en zoek de reviews door. Alleen zo weet je het zeker. Niemand heeft hier een glazenbol. Wil je toch een idee hebben, kan je altijd kijken naar videokaartbenchmarks van AC:U. Daar heb je ons echter niet voor nodig, alleen je eigen google skills ;).

Dit topic is gesloten.