Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor thuisgebruik. Hierbij is het dus niet zo zeer nodig om het elke keer mee te moeten sjouwen. OS gaat bij voorkeur uit naar windows.
Ik zal voornamelijk multimediatoepassingen gebruiken met daarnaast designer programma's (voor elektronica ontwikkeling). Daarnaast een game op zijn tijd mag best (zoals de aankomende Fifa 2016
Wat is je budget?
700~1600, heb geen specifieke budget.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop eens per maand meenemen ergens heen.
Echter wil ik graag een zo licht/dun mogelijke laptop..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voorkeur gaat uit naar ASUS, nu heb ik de 'asus zenbook ux301/305' bekeken. Maar voor mijn gevoel is een 13 inch laptop net even 'te' klein voor mij. Of is dit een kwestie van gewenning?
een ander laptop waar ik wel nieuwsgierig naar ben is de 'acer aspire v15 nitro', maar bij deze laptop vraag ik me af of dit niet over te top is.
als laatste laptop heb ik de xps 13 gezien. Qua uitstraling prachtig natuurlijk maar onwijs prijzig en het is een 13 inch laptop.
Enkele extra voorkeuren:
- SSD
- extra hdd slot? Geen pré.
- stijlvol (laptop mag wel een beetje uniek zijn)
Ik sta uiteraard open voor alternatieven!
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor thuisgebruik. Hierbij is het dus niet zo zeer nodig om het elke keer mee te moeten sjouwen. OS gaat bij voorkeur uit naar windows.
Ik zal voornamelijk multimediatoepassingen gebruiken met daarnaast designer programma's (voor elektronica ontwikkeling). Daarnaast een game op zijn tijd mag best (zoals de aankomende Fifa 2016
Wat is je budget?
700~1600, heb geen specifieke budget.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop eens per maand meenemen ergens heen.
Echter wil ik graag een zo licht/dun mogelijke laptop..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voorkeur gaat uit naar ASUS, nu heb ik de 'asus zenbook ux301/305' bekeken. Maar voor mijn gevoel is een 13 inch laptop net even 'te' klein voor mij. Of is dit een kwestie van gewenning?
een ander laptop waar ik wel nieuwsgierig naar ben is de 'acer aspire v15 nitro', maar bij deze laptop vraag ik me af of dit niet over te top is.
als laatste laptop heb ik de xps 13 gezien. Qua uitstraling prachtig natuurlijk maar onwijs prijzig en het is een 13 inch laptop.
Enkele extra voorkeuren:
- SSD
- extra hdd slot? Geen pré.
- stijlvol (laptop mag wel een beetje uniek zijn)
Ik sta uiteraard open voor alternatieven!
[ Voor 17% gewijzigd door Chopsticks op 08-09-2015 17:45 ]