Half jaar internet aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 21:24
Hallo mede tweakers,

Ben momenteel verhuist naar eem locatie waar ik 6 maanden ga zitten (onder huur), nu zoek ik een internet provider welke ook conteacten levert voor 6 maanden ipv een half jaar, de buren kan ik ook nog vragen om wifi te delen al wil ik het liefst zelf gewoon een aanaluiting voor 6 maanden weet iemand een provider welke dit verleend? Geen dongel maar gewoon internet.

Grt,

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

....."Ik wil iets weten en plemp het hier maar neer, dan hoef ik zelf niet te zoeken"....

Wat heb je zelf al uitgezocht? Welke aanbieders zijn er überhaupt beschikbaar in de regio waar je gaat zitten? Etc. etc. etc...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:24
Hallo Rob,

Heeft u uberhaupt moeite gedaan c.q. google geraadpleegd alvorens u dit topic heeft geopend?

http://lmgtfy.com/?q=internet+maandelijks+opzegbaar

Grt,

Appleman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt eraan wat je ermee wil; eventueel kan je ook Robin Mobile anschaffen. Wel goed de kleine lettertjes lezen maar meer dan voldoende voor normaal je internetpagina's lezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50
ziggo heeft per maand opzegbaar bij zakelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 11:50
Vizar schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:58:
nu zoek ik een internet provider welke ook conteacten levert voor 6 maanden ipv een half jaar
Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk wordt. :+

OT: Is het niet zo dat je internet abonnementen e.d. gewoon kunt opzeggen bij een verhuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Arrne schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:44:

OT: Is het niet zo dat je internet abonnementen e.d. gewoon kunt opzeggen bij een verhuizing?
Meestal mag je opzeggen als je nieuwe woning geen aansluiting kan krijgen, bv omdat je nieuwe woning geen glasvezel of kabel heeft. Als je provider wel kan leveren op je nieuwe adres dan verhuizen ze de aansluiting met je mee.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 22:11
Tja tot eind vorig jaar was de website nog online https://web.archive.org/w...23152/http://www.anno.nu/ . Is een dochteronderneming van tweak. Gewoon ff bellen dat anno.nu down is en dat je een abo daar wilt bestellen.
Pagina: 1