hallo tweakers medewerker,
Ik ben op zoek naar een goed budget game systeem van max +-400 euro zonder OS.
ik heb zelf al een beetje gekeken op youtube en andere online media en tot nu toe heb ik:
als processor:
AMD A4-6320 Boxed 38.90
moederbord:
Asus A58M-K 42,-
videokaart:
Gainward GeForce GTX 750 2GB Single Slot 117,5
interne harde schijf:
Samsung SpinPoint M8 HN-M500MBB, 500GB 38,5
behuizing:
Aerocool V3X Evil Black Edition 23,5
als RAM:
Corsair CMV8GX3M1A1333C9 39,49
en een ssd:
Sandisk Solid State Drive 64GB 37,95
dit is tot nu toe 337.84 euro
ik weet dat hier nog geen voeding bij zit maar die wilde ik tweedehands kopen via een site die ik gevonden had.
ik heb verder geen dingen die ik al mee wil nemen.
ik denk verder niet heel veel nodig te hebben. ik wil games als bf op low spelen en dat soort dingen.
maar ik had nog wel de vraag of ik nog meer koeling nodig heb.
qua merken maakt het me verder niet heel erg uit.
grootte maakt niet uit maar ik had nog wel de vraag of een geluids kaart nodig is.
overklokken is in eerste instantie niet helemaal de intentie maar als dat echt veel verschil maakt sta ik er wel voor open
wat ik verder van jullie verwacht is of dit een prima systeem is of dat jullie andere opties/suggesties voor verbetering e.d. hebben. en verder wil ik gewoon het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat er is binnen mijn budget
Ik ben op zoek naar een goed budget game systeem van max +-400 euro zonder OS.
ik heb zelf al een beetje gekeken op youtube en andere online media en tot nu toe heb ik:
als processor:
AMD A4-6320 Boxed 38.90
moederbord:
Asus A58M-K 42,-
videokaart:
Gainward GeForce GTX 750 2GB Single Slot 117,5
interne harde schijf:
Samsung SpinPoint M8 HN-M500MBB, 500GB 38,5
behuizing:
Aerocool V3X Evil Black Edition 23,5
als RAM:
Corsair CMV8GX3M1A1333C9 39,49
en een ssd:
Sandisk Solid State Drive 64GB 37,95
dit is tot nu toe 337.84 euro
ik weet dat hier nog geen voeding bij zit maar die wilde ik tweedehands kopen via een site die ik gevonden had.
ik heb verder geen dingen die ik al mee wil nemen.
ik denk verder niet heel veel nodig te hebben. ik wil games als bf op low spelen en dat soort dingen.
maar ik had nog wel de vraag of ik nog meer koeling nodig heb.
qua merken maakt het me verder niet heel erg uit.
grootte maakt niet uit maar ik had nog wel de vraag of een geluids kaart nodig is.
overklokken is in eerste instantie niet helemaal de intentie maar als dat echt veel verschil maakt sta ik er wel voor open
wat ik verder van jullie verwacht is of dit een prima systeem is of dat jullie andere opties/suggesties voor verbetering e.d. hebben. en verder wil ik gewoon het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat er is binnen mijn budget