Ben ik wel voor. Vrees anders dat de nieuwe tweakertjes hun onzin daarin gaan posten. Gewoonweg ook de 30/80 pol (zo wassie toch) voor de wetenschap en levensbeschouwing.
Nope. 30/50 (SG) en 60/150 (OF). Zie ook het mededelingenforum.
Virussen? Scan ze hier!
W&L is niet een forum waar veel mensen op af komen. Dat is de belangrijkste reden geweest om SG en HK hidden te maken.
De Mod W&L wilde W&L sowieso niet hidden hebben.
De Mod W&L wilde W&L sowieso niet hidden hebben.
Op W&L lopen inderdaad minder threads. Meestal met iets meer diepgang. Maar ik zag de laatste dagen daar het onzin gehalte ook wel weer oplopen. Het moet zeker in de gaten worden gehouden anders verandert het snel in een hangplek voor nog niet toegelaten tweakers, ze hebben immers niets anders. Je zou kunnen overwegen om daar wel lees maar geen schrijfrechten te geven voor mensen beneden een aantal dagen lidmaatschap.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Dat is mij ook opgevallen ja. Veel grapjassen posten nu hun onzintopics in W&L. Een aantal zijn naar SG of HK verplaatst, maar soms lijkt een slotje me echt terecht omdat het gewoon opzet is.Op dinsdag 19 juni 2001 09:02 schreef Ortep het volgende:
Op W&L lopen inderdaad minder threads. Meestal met iets meer diepgang. Maar ik zag de laatste dagen daar het onzin gehalte ook wel weer oplopen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ja doe alles hidden door een format c: kan er helemaal nix meeer gepost worden.Op dinsdag 19 juni 2001 08:42 schreef BlaxLash het volgende:
Ben ik wel voor. Vrees anders dat de nieuwe tweakertjes hun onzin daarin gaan posten. Gewoonweg ook de 30/80 pol (zo wassie toch) voor de wetenschap en levensbeschouwing.
Ik bedoel, zo lust ik er nog wel zes.
Pagina: 1