Hallo,
Ik heb een hp compac dc7700 van iemand gehad en wilde deze voor de zaak gebruiken.
Nu ben ik ermee bezig geweest, schoon maken, meer ram erin (had nog liggen) enzovoorts.
Ik had hem al getest en hij ging gewoon aan.
Nu testte ik hem dus gisteren met een beeldscherm erbij, en hij start gewoon op en alles werkt alleen geeft hij helemaal geen beeld.
De monitor geeft aan geen signaal.
Even ter informatie het was onboard graphics.
Ik dus een aparte videokaart gepakt ( Ati Hd5450) die erin gestoken, in de hoop dat hij dan wel beeld geeft.
Ook niks, ik heb de hdmi en dvi ervan geprobeerd, maar niks.
Mijn vraag is dit simpel te fixen?
Als het geld kost trek ik hem uit elkaar voor onderdelen want die pc's kosten amper nog wat, maar als er nou een trucje is of zo iets laat het me maar weten dan.
Groet Stefan
Mocht dit topic in het verkeerde forum moeten jullie het maar even zeggen
Ik heb een hp compac dc7700 van iemand gehad en wilde deze voor de zaak gebruiken.
Nu ben ik ermee bezig geweest, schoon maken, meer ram erin (had nog liggen) enzovoorts.
Ik had hem al getest en hij ging gewoon aan.
Nu testte ik hem dus gisteren met een beeldscherm erbij, en hij start gewoon op en alles werkt alleen geeft hij helemaal geen beeld.
De monitor geeft aan geen signaal.
Even ter informatie het was onboard graphics.
Ik dus een aparte videokaart gepakt ( Ati Hd5450) die erin gestoken, in de hoop dat hij dan wel beeld geeft.
Ook niks, ik heb de hdmi en dvi ervan geprobeerd, maar niks.
Mijn vraag is dit simpel te fixen?
Als het geld kost trek ik hem uit elkaar voor onderdelen want die pc's kosten amper nog wat, maar als er nou een trucje is of zo iets laat het me maar weten dan.
Groet Stefan
Mocht dit topic in het verkeerde forum moeten jullie het maar even zeggen