Toon posts:

Computer start opnieuw op na klikken op ''afsluiten''

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb sinds kort een nieuwe computer, alles werkt naar behoren. Het enige nadeel is dat deze computer soms als ik deze wil afsluiten dat de computer opnieuw opstart. Vervolgens als ik daarna nog eens op afsluiten klik sluit deze wél af. (Dus pas na de 2e keer sluit deze computer pas af). Nu weet ik niet of dit een software fout is maar graag zou ik advies willen hebben hoe ik dit kan verhelpen.
Ik heb windows 10

Groeten

Nozman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wat is de setting voor "Fast boot"?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uhmm ja die heb ik volgens mij wel aanstaan
Je bedoelt de fast boot bij instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Freee!! schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:17:
Wat is de setting voor "Fast boot"?
Snel opstarten is ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:09:
...een nieuwe computer...Ik heb windows 10
Ondanks dat je amper een historie hebt op GoT, weiger ik oude topics uit de sloot te halen om te kijken wat je nou precies op je bureau hebt staan. Daarnaast moeten we ervanuit gaan dat jij de waarheid spreekt en dat alles goed is maar dat er magisch iets niet goed gaat.

Zo mis ik dus bijvoorbeeld of je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter hebt gelezen en of daar aanwijzingen in stonden die je hebben kunnen helpen. Ook moet ik ervanuit gaan dat het afsluiten door jou op allerlei manieren getest is (GUI, commandline, powershell) en dat alle settings binnen Windows & BIOS door jou 100% gecheckt zijn en correct bevonden.

Helaas kan ik daar niet vanuit gaan dus het vriendelijke advies is om even puntsgewijs je startpost te EDITEN met wat je wel/niet hebt staan en waar zodat de rest een duidelijker beeld krijgt van waar we het nu over hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof