Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• aboedhoe
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-10-2018
Goedemorgen,

Er is weinig over dit toestel te vinden betreft custom rom installeren of upgraden. Zijn er mensen met een Galaxy Round in NL? Ik heb dit toestel en zou de firmware (KitKat) willen omzetten naar een Note 3/4/5 firmware of lollipop.

Ik kwam er niet uit met Odin. Ik probeerde de note 3 (SM-N900S) firmware uit, maar bij write nand (auth) kwam het niet verder, fail.

Is er iemand de mij kan helpen?

Verwijderd

Zelf vind ik KitKat fijner dan android lollipop en wil mijn mobiel maar al te goed downgraden naar KitKat. Ik zou zelf KitKat gewoon houden.... Als je echt android Lollipop wil word dat veel testen.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Je kunt ook geen andere software flashen die niet voor je toestel bedoeld is. Zeker niet omdat die andere hardware hebben etc. Je kunt kijken op sammobile.com wat er aan officiële software beschikbaar is

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2