Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zal eerst mijn probleem even uitleggen.

Heel lang heb ik nog gebruik gemaakt van prepaid, tot afgelopen december, toen ben ik overgestapt naar een Sim-only omdat ik toen nog een goed toestel had. Helaas begaf deze het in januari.. het zal ook niet..
Omdat ik financieel niet ruim zat, een 2e hands toestel van iemand over genomen waar geen garantie meer op zat.
Nu begint dit toestel ook kuren te vertonen.. dus binnenkort zal er een andere moeten komen.
Nu ben ik mij een beetje aan het verdiepen in losse toestellen, maar jee wat een prijzen. En budgettoestellen, staan mij toch tegen, zijn deze wel goed?.. maar nu.. wat is verstandig om te doen..

Deze opties had ik bedacht:

- Een los toestel kopen, maar dit staat mij wat prijs betreft toch wel wat tegen.
- Abonnement stop zetten en over stappen naar een andere provider voor abonnement met telefoon.
- Toestel 2e hands kopen, maar ben ik ook beetje huiverig voor.
- Budgettoestel kopen en daarmee het abonnement uitzitten en dan volgend jaar verder kijken.

In het verleden een aantal budgettoestellen gehad die mij slecht zijn bevallen, daarom staat mij dit tegen..
Heb één keer geïnvesteerd in een goed toestel, deze heeft het dan ook ruim 2.5 jaar vol gehouden. Maar om voor een los toestel meer dan €200 neer te tellen vind ik erg veel.. maar alles er onder is volgens mij toch ook van mindere kwaliteit.

Graag zou ik jullie advies horen.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Een Motorola Moto-E is op Android gebied echt een prima keuze.
Maar wat nog meer voor je geld biedt, is een Windows Phone.

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:06
Optie 2 lijkt mij geen goed plan. Je geeft al aan dat optie 4 is om het abonnement uit te zitten, dus je zit nog vast aan een contract.
Wanneer je halverwege een contract het abonnement stop zet moet je vaak het abonnement afkopen, dat wil zeggen de maanden die je nog te gaan hebt betaal je in 1x en dan gooi je gewoon je geld helemaal weg.

Hoeveel maanden zit je nog aan je contract vast? vaak willen winkels je wel een beetje helpen. Ik heb zo mijn huidige contract 4 maanden voor het begin afgesloten en heb toen al wel gelijk de nieuwe telefoon gekregen. Het duurde alleen nog 4 maanden voor mijn oude abonnement af liep.

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij zijn er genoeg topics op Tweakers te vinden over budget telefoons uit China die prestaties benaderen van high-end toestellen, maar op enkele punten achter blijven. Aangezien je niet aangeeft wat jij belangrijk vindt in een telefoon kunnen we je daar ook niet mee helpen. Ik zou je dus aanraden om gewoon veel topics hier op GoT te lezen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
theHoff schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:41:
Volgens mij zijn er genoeg topics op Tweakers te vinden over budget telefoons uit China die prestaties benaderen van high-end toestellen, maar op enkele punten achter blijven. Aangezien je niet aangeeft wat jij belangrijk vindt in een telefoon kunnen we je daar ook niet mee helpen. Ik zou je dus aanraden om gewoon veel topics hier op GoT te lezen.
Lijkt me geen goed idee; voor de echte cheape chinaphones moet je toch wel handig zijn en wat willen doen met flashen.

Ik zou kijken naar een Moto E of Lumia. Die zijn voor 80-150 euro goed te krijgen

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-11 08:13
Lumia 640 of 735 kan je prima kopen, een LG G3s of G4c is ook al onder 200€ te krijgen. Motorola heeft mooie goedkope toestellen. Dat zijn allemaal 150 - 200€ toestellen die dan een SD400 of SD410 bevatten en 4G ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nog tot december 2016 vast aan het contract, maar kan in september 2016 al vernieuwen

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:59:
Ik zit nog tot december 2016 vast aan het contract, maar kan in september 2016 al vernieuwen
Ik zou gewoon een mooi Lumia uitkiezen, zijn zat prima modelletjes. En dan tegen die tijd eens kijken hoe het ervoor staat met je Lumia.

• theHoff
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:49:
[...]

Lijkt me geen goed idee; voor de echte cheape chinaphones moet je toch wel handig zijn en wat willen doen met flashen.
We zitten hier toch op Tweakers, kom op zeg.

• 418O2
theHoff schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:06:
[...]

We zitten hier toch op Tweakers, kom op zeg.
Op tweakers van 2015 ja, het is niet meer zoals in 2001 toen iedereen alles constant wou tweaken. En niet iedere tweaker wil aan zijn telefoon klooien.

[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 07-09-2015 11:06 ]

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:33
418O2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:06:
[...]

Op tweakers van 2015 ja, het is niet meer zoals in 2001 toen iedereen alles constant wou tweaken. En niet iedere tweaker wil aan zijn telefoon klooien.
Op zich mee eens, maar dat lijkt mij de keuze van de eindgebruiker, het is het overwegen zeker waard, vooral omdat het om goede specs/ prijs verhouding moet gaan. Desnoods "laat" hij voor enkele tientjes (of gratis natuurlijk ... :+ ) iemand de boel zo tweaken dat het voor hem goed gebruikt kan worden.

Zelfs als het abonnement is afgelopen kan je beter een los toestel kopen. Reken het verschil maar eens na. Vaak heb je hetzelfde abonnement als voor sim-only, met toestel wordt dat abonnement dan ineens dubbel zo duur.
Stel sim-only = 12,50, met toestel is dat 25,00 . Je betaalt dus 12,50 p/m aan een toestel. Keer 24 maanden (uitgaande van 2 jaar looptijd) kom je uit op 300 euro. Dat zou je niet direct uitgeven voor een toestel, maar wel over 2 jaar uitgesmeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inderdaad niet handig met die dingen.. ze moeten gewoon het gewoon doen.
Daarom ben ik een beetje huiverig voor budgettoestellen, mede door mijn ervaring.
Ik ga zelf wel even verder kijken hoe en wat ik ga doen..

Ik twijfel gewoon wat wel en niet goed is..

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Een Moto E is een prima telefoon, of een Moto G. Eventueel eens kijken via de Coolblue 2ekansjes of Mediamarkt Outlet of iets dergelijks, kan je nog mooi wat van de prijs afhalen omdat de doos open is geweest, terwijl je vrijwel je volledige garantie behoud.
Eventueel zijn dat soort toestellen ook zonder al te veel verlies door te verkopen als je over een paar maanden van plan bent een duurder flagship te kopen. Qua afschrijving ben je hooguit een paar tientjes kwijt dan.

Als je niet teveel uit wil geven zou ik daar naar kijken. Budgetsmartphones zijn al lang niet meer zoals 3 jaar geleden, toen dat soort toestellen veel te weinig geheugen hadden bijvoorbeeld.

Je moet uitgeven aan smartphones wat je ze waard vind. Om de eeuwige auto-vergelijkingen te maken: een Dacia brengt je ook wel van Groningen naar Maastricht, voor enkele jaren. Alleen als je dagelijks dat eind afreist, kan ik me voorstellen dat wat over hebt voor meer luxe ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:13:
Ik ben inderdaad niet handig met die dingen.. ze moeten gewoon het gewoon doen.
Daarom ben ik een beetje huiverig voor budgettoestellen, mede door mijn ervaring.
Ik ga zelf wel even verder kijken hoe en wat ik ga doen..

Ik twijfel gewoon wat wel en niet goed is..
Ik zou voor mezelf eerst eens op een rijtje zetten wat hij allemaal moet kunnen. Dan weet je of je met een Windows Phone, die erg intuïtief en makkelijk werken, toe kunt.
Dat zijn op dit moment toch wel de betere keuzes in het segment onder de 200 euro.

• ASW1
  • Laatst online: 22:29
Momus schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:15:
[...]

Ik zou voor mezelf eerst eens op een rijtje zetten wat hij allemaal moet kunnen.
Dat dus, wat wil je ermee doen?
Veel mensen bellen, whatsappen een beetje, misschien wat facebook of iets in de browser zoeken en that's it.
Als dat ook alles is wat je wilt kun je ook een lumia 632 of hoger van marktplaats halen, met een beetje zoeken ben je dan met 5 tientjes klaar en heb je een prima vlot werkend toestel.
Wil je meer dan moet je kijken of dat nog in je budget kan.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 14:04

Meneer iCy

swarma

ASW1 schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:45:
[...]

Dat dus, wat wil je ermee doen?
Veel mensen bellen, whatsappen een beetje, misschien wat facebook of iets in de browser zoeken en that's it.
Als dat ook alles is wat je wilt kun je ook een lumia 632 of hoger van marktplaats halen, met een beetje zoeken ben je dan met 5 tientjes klaar en heb je een prima vlot werkend toestel.
Wil je meer dan moet je kijken of dat nog in je budget kan.
En ze kunnen behoorlijk tegen een stootje. Heb er 1 van het werk geregeld valt die wel eens, maar tot op heden enkel een kras :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• MartijnAbel
  • Laatst online: 10-11 21:04
Kijk eens naar een doogee x5 of een x5 pro, zit je tussen de 40 en de 80 euro nieuw uit china met prima specs ;)

• Momus
MartijnAbel schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:42:
Kijk eens naar een doogee x5 of een x5 pro, zit je tussen de 40 en de 80 euro nieuw uit china met prima specs ;)
Maar wel met dramatisch merk, zonder support.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:03

MsG

Forumzwerver

Kijk eens in de vraag en aanbod-sectie op Tweakers. Zit genoeg leuk spul tussen. Soms nog mèt garantie. Een verouderd topmodel is vaak met hardware een 10x beter keuze dan een nieuw budget-ding.

De meeste Tweakers zijn ook ongelofelijk zuinig op hun hardware en de toestellen die ik vaak tweedehands hier koop zijn meestal redelijk als nieuw.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

MsG schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:44:
Kijk eens in de vraag en aanbod-sectie op Tweakers. Zit genoeg leuk spul tussen. Soms nog mèt garantie. Een verouderd topmodel is vaak met hardware een 10x beter keuze dan een nieuw budget-ding.

De meeste Tweakers zijn ook ongelofelijk zuinig op hun hardware en de toestellen die ik vaak tweedehands hier koop zijn meestal redelijk als nieuw.
Dit dus. Lumia's schijnen ook goed te zijn, maar ikzelf ben daar minder een fan van.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Leuk en aardig dat iedereen roept "ik zou ...". Alleen merkt theHoff terecht op dat de TS niet aangeeft wat hij nu belangrijk vind in een telefoon. Het lijkt mij dan ook verstandig voor TS om eerst dat op een rijtje te hebben om daarna rond te kijken..

Verwijderd

Ik heb erg goede ervaringen met de telefoons van Wiko.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Ik heb veel ervaring met de budget toestellen van Nokia/Microsoft(vanwege werk), als je een budget toestel moet kopen, dan 100% voor windows phone gaan ipv android.

9 van de 10 budget android toestellen hebben heel weinig opslag, waardoor je na 5 apps installeren je opslag al vol is.

Windows phone bv de 625 heeft 8GB opslag en is niet zo heel duur(onder de 200). Tevens heeft hij een 4'' scherm en ondersteunt 4G, hij is dus redelijk future proof voor zon goedkoop toestel.

Ja er zijn wat minder apps voor windows phone, maar alle grote namen zitten er tegenwoordig wel op. Je zal in ieder geval geen moeite hebben met internet bankieren(is voor veel mensen een vereiste).

Hopelijk heb je er wat aan! :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik belangrijk vind:
- Goede camera
- Liefst niet groter dan een 4.5'' beeldscherm (heb nu 5'' en vindt dat er groot)
- Moet aankunnen: Whatsapp, 9292OV, reisplanner en de Ohra App en beetje forums lezen/wat opzoeken op google.
- En uiteraard de batterij moet het goed doen.

• Facenoise
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:59:
Wat ik belangrijk vind:
- Goede camera
- Liefst niet groter dan een 4.5'' beeldscherm (heb nu 5'' en vindt dat er groot)
- Moet aankunnen: Whatsapp, 9292OV, reisplanner en de Ohra App en beetje forums lezen/wat opzoeken op google.
- En uiteraard de batterij moet het goed doen.
Windows phone heeft geen Ohra app(net gechecked), voorderest voldoet hij aan al je eisen. Ik denk als je persee de Ohra app wilt dat je dan toch vast zit aan iOS of Android.

• Momus
Als er straks Windows Phone 10 is, zal de OHRA app er ook wel komen voor Windows Phone.

• Facenoise
Momus schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:03:
Als er straks Windows Phone 10 is, zal de OHRA app er ook wel komen voor Windows Phone.
Ja dat zoiezo. Maar wellicht wilt ze hier niet op wachten. Maar goed die keuze kan ze dan mooi zelf afwegen :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet dat ik die Ohra app perse moet hebben, het is alleen handig ;)

• ASW1
En wat wil je er dan ongeveer aan uitgeven?

Overigens mag dit topic wel verplaatst worden naar aankoopadvies...

Verwijderd

Topicstarter
Het liefsf niet meer dan €200.
Nu snap ik dat het misschien niet reëel is maar toch probeer ik in die prijsklasse wat te vinden.
De Samsung S3/S4 spreekt mij ook wel aan, maar lees daar nog niet veel positieve reacties over..
De tip om hier vraag en aanbod in de gaten te houden ga ik zeker opvolgen

• ASW1
Voor 200 euro kun je een prima telefoon vinden, keuze genoeg.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:50:
Het liefsf niet meer dan €200.
Nu snap ik dat het misschien niet reëel is maar toch probeer ik in die prijsklasse wat te vinden.
De Samsung S3/S4 spreekt mij ook wel aan, maar lees daar nog niet veel positieve reacties over..
De tip om hier vraag en aanbod in de gaten te houden ga ik zeker opvolgen
In die prijsklasse is het simpel als je niet uit china wilt gaan halen:

pricewatch: Motorola Moto G (2015) 1GB ram, 8GB opslag Zwart

• robbetje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-11 09:32
Afgelopen zaterdag bij de aldi een lumia 530 voor €79,50, loopt tot het op is.

Verwijderd

Topicstarter
ASW1 schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:16:
Voor 200 euro kun je een prima telefoon vinden, keuze genoeg.
Kan je modellen noemen?

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:25
Al eens de provider gebeld of je niet kan overstappen op een ander abonnement bij hun?
Vaak doen ze niet moeilijk als je naar een duurder abonnement overstapt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• MartijnAbel
Momus schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:43:
[...]

Maar wel met dramatisch merk, zonder support.
En? Voor die prijzen moet je ook geen support verwachten. Kwalitatief is er niks mis mee.

• Momus
MartijnAbel schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:06:
[...]

En? Voor die prijzen moet je ook geen support verwachten. Kwalitatief is er niks mis mee.
Onzin. Ook kwalitatief is er genoeg op aan te merken. Iets wat de TS juist niet wil

• tweakers65
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-12-2021
Facenoise schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:02:
[...]

Windows phone heeft geen Ohra app(net gechecked), voorderest voldoet hij aan al je eisen. Ik denk als je persee de Ohra app wilt dat je dan toch vast zit aan iOS of Android.
Misschien als je wacht tot windows 10 voor smartphones dat er dan snel een ohra app uitkomt (door de nieuwe manier waarbij apps eenvoudig gecompileerd kunnen worden over verschillende platforms heen)...

• VT800
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 16:01
Een LG L70 kan je voor even 100 euro kopen , kan je voorlopig vooruit !

• MartijnAbel
Momus schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:07:
[...]

Onzin. Ook kwalitatief is er genoeg op aan te merken. Iets wat de TS juist niet wil
Helaas wil je graag een onzinnige op niets uitlopende discussie starten. Hiervoor verwijs ik je naar de pb mogelijkheid. ;)

P.s. ik verkoop voor mijn brood hele dagen telefoons, ik weet wel waar ik het over heb. 8)

• Momus
MartijnAbel schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:58:
[...]

Helaas wil je graag een onzinnige op niets uitlopende discussie starten. Hiervoor verwijs ik je naar de pb mogelijkheid. ;)

P.s. ik verkoop voor mijn brood hele dagen telefoons, ik weet wel waar ik het over heb. 8)
Fijn. Ik heb 2 Doogees gehad die beiden hardwarematig dramatisch waren. Net als al die andere Chinese c-meuk.

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-11 19:28
Een Moto G van 150 euro zal je zeker twee jaar bevallen. Vader heeft um (2014 dualsim), zusje heeft um (2013 4g), moeder denkt erover na (toch wel groot scherm die van pap). Ikzelf heb ook een hedendaagse motorola. Lange updates, je wordt niet overdonderd maar ook zeker niet benadeeld qua functies. En gewoon updates.

• 418O2
MartijnAbel schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:58:
[...]

Als je een doogee aan iemand aanraadt die 2 jaar zonder gezeur en flashen wil, moet je misschien maar een ander vak zoeken.

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:03
Momus schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:30:
Een Motorola Moto-E is op Android gebied echt een prima keuze.
Maar wat nog meer voor je geld biedt, is een Windows Phone.
Ik heb nu zelf een moto g uit 2014, prima telefoon. Mijn neefje heeft nu een moto e (2015), qua resolutie iets minder (480p dacht ik tegenover de moto g zijn 720p.) Verder een zeer goede telefoon.

Ik zou als je voor budgettelefoon gaat sowieso naar motorola/nexus kijken. Door stock android zit er geen zware skin op en is hij gewoon sneller

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11 21:15
hmm een budget van 200 euro.
Lijkt mij het ind wat meerdere zeggen handig om een windows phone te pakken.
os loopt sneller dan android op budget phones.
En zou nauwelijks vasthangen,
Ik zou dan voor de pricewatch: Microsoft Lumia 640 4G Blauw
2 jaar garantie. en je krijg nog een gratis update naar windows 10
this alleen dat er helaas geen ohra app voor is.

Succes met kiezen .

• MartijnAbel
418O2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:58:
[...]

Als je een doogee aan iemand aanraadt die 2 jaar zonder gezeur en flashen wil, moet je misschien maar een ander vak zoeken.
In zijn startpost staat niet dat hij perse 2 jaar met zijn toestel wil, maar dat hij een aantal opties overweegt. Tevens staat er ook niks in over flashen. Dus verdraai aub even iemand anders zijn verhaal...
Je kon je bijna wel aangevallen voelen zelfs, man man, kom op zeg

[ Voor 1% gewijzigd door MartijnAbel op 08-09-2015 00:36 . Reden: Typo's ]

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Lijkt mij heel simpel.

Als je Android wilt (en dus de ohra app) neem je een Moto G. Als je kan leven zonder de ohra app neem je een Lumia, en dan heb je keuze zat onder de 200 euro.

Even in de winkel testen of je Windows Phone of Android fijner vind werken.

• MarvinJames
  • Laatst online: 11-11 22:23

MarvinJames

Theatermaker

Ik zou ook voor een Lumia 640 gaan. In het zwart slechts €150. Een vriendin van mij heeft er eentje en kan er niks negatiefs over vertellen! Alleen is het aanbod qua apps kleiner, maar dat zou geen argument mogen zijn. Tenzij je echt app geil bent.

• 418O2
MartijnAbel schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:36:
[...]

In zijn startpost staat niet dat hij perse 2 jaar met zijn toestel wil, maar dat hij een aantal opties overweegt. Tevens staat er ook niks in over flashen. Dus verdraai aub even iemand anders zijn verhaal...
Je kon je bijna wel aangevallen voelen zelfs, man man, kom op zeg
Hij heeft volgens mij aangegeven niet te willen klooien met roms. En dat is bij een doogee wel nodig.

• MartijnAbel
418O2 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 18:42:
[...]

Hij heeft volgens mij aangegeven niet te willen klooien met roms. En dat is bij een doogee wel nodig.
Dan raad ik je aan om het topic nog eens aandachtig door te lezen. Nergens komt dit namelijk naar voren.
En aangeven dat je bij een Doogee hoe dan ook moet gaan klooien met roms is wel heel kort door de bocht. Ik heb inmiddels tig telefoons voor de verkoop geimporteerd, allen zijn verkocht en nog steeds in gebruik bij de personen die ze aangeschaft hebben bij mij. Zonder flashen notabene. Scheer aub niet elk china toestel over 1 en dezelfde kam ;)

• MarvinJames
  • Laatst online: 11-11 22:23

MarvinJames

Theatermaker

Desalniettemin geeft TS aan "niet handig met die dingen te zijn", dat "ze het gewoon moeten doen" en "slechte ervaringen met budgettoestellen" te hebben. Ik bespeur aan alles dat TS gewoon een normale, betrouwbare, degelijke telefoon wil. Volgens mij moet je het verhaal over Chinese import toestellen dan achterwege laten. Ongeacht dat deze best aardig kunnen presteren voor weinig geld.

Qua standaard en uiterst degelijk presterende toestellen kom je dan volgens mij simpelweg uit bij een Moto G (Android) of een Lumia 640 (Windows) zoals Thomas18GT al zegt. De toestellen zijn technisch praktisch hetzelfde. Het grootste verschil is denk ik de camera's die bij de Moto G flink wat megapixels extra hebben (al zegt niet per se iets over de kwaliteit van de foto's).
Daarbij is de Moto G drie tientjes duurder. €150 voor de Lumia, €185 voor de Moto G.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed, deze discussie gaat inmiddels nergens meer over. Omdat de topicstarter ook weinig eigen initiatief neemt gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.