Mini, Still, ultragames 1080/1400, pc, 1750euro

Pagina: 1
Acties:

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-12 21:01
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen/internetten in de woonkamer.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn mikpunt is 1750 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al het randapparatuur heb ik al

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb de onder geselecteerd op prestatie/stilte

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo future proof als maar zijn kan, stil, en zware games kunnen maxen

Ga je overklokken?
Ik ga het met de tijd tweakers, maar dat zullen kleine overkloks zijn.

Wat verwacht je van ons?[i]
Als er een onder deel is voor een paar euro meer die een stuk beter is hoor ik het graag ( graag mat een link! )
Is alles in orde en in verhouding, volgens de alernate pc builder kan dit.
Ik twijfel over de videokaart, ik hoor slechte direct X12 verhalen.
Wat kan er beter zonder dat het overkill wordt

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 6600K Boxed€ 254,-€ 254,-
1Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII GENE€ 207,-€ 207,-
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 362,95€ 362,95
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1500DM003 , 1.5TB€ 0,-€ 0,-
1Fractal Design Node 804€ 102,95€ 102,95
1be quiet! Dark Rock Pro 3€ 72,95€ 72,95
1Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16€ 110,10€ 110,10
1Corsair RM650€ 108,95€ 108,95
1Crucial MX200 2,5" 500GB€ 178,95€ 178,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.397,85

De HD is eigelijk de Seagate Barracuda 7200.14, 2 TB Harde schijf
Hartelijk denk voor het meedenken.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Op zich een okay build, al kan je makkelijk met 200W minder. De cpu koeler zou evenwel volgens de officiële specificaties niet passen. Nou wil dat nog wel eens ruimer uitvallen, dus als je reviews kan vinden met deze combinatie waar het past, kan je het daarmee bevestigen.

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
De pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB kost net zo veel en scoort op zowat elk punt beter. Waarom dan voor de MX200 kiezen?
Dat dure moederbord zul je vast wel niets voor niets hebben gekozen. Prima i.c.m. die processor, ook een goede keuze.
Videokaart vervangen door een pricewatch: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G ...? Dan kom je nét boven het "mikpunt" (ik neem aan dat dit geen maximum is?), maar dat levert een hoop prestatiewinst! Future proof bestaat niet, maar met een 980ti kom je in ieder geval dichterbij dan met een 970.
Verder lijkt mij die luchtkoeling wel erg overdreven...

Informaticus of vakkundig Googler?

• Marvin.
br00ky schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:57:
Op zich een okay build, al kan je makkelijk met 200W minder. De cpu koeler zou evenwel volgens de officiële specificaties niet passen. Nou wil dat nog wel eens ruimer uitvallen, dus als je reviews kan vinden met deze combinatie waar het past, kan je het daarmee bevestigen.
Bedankt voor het meedenken. Ik heb nog eens gezocht naar een stille cpu cooler van, alleen dan een slagje kleiner en ben het volgende tegen gekomen: Noctua NH-C12P SE14, CPU-koeler

Denk dat dat deze cooler beter voldoet? welke cooler zou jij me aanraden?
TheTinusNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:16:
De pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB kost net zo veel en scoort op zowat elk punt beter. Waarom dan voor de MX200 kiezen?
De Samsung 850 Evo 500GB is iets sneller dan de MX200. Maar als het goed is minder robuust, NAND design (TLC i.p.v MLC). Verder betwijfel ik of ik de presatie verschill in games en het gebruik van internet zal merken.
TheTinusNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:16:
Dat dure moederbord zul je vast wel niets voor niets hebben gekozen. Prima i.c.m. die processor, ook een goede keuze.
Videokaart vervangen door een pricewatch: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G ...? Dan kom je nét boven het "mikpunt" (ik neem aan dat dit geen maximum is?), maar dat levert een hoop prestatiewinst! Future proof bestaat niet, maar met een 980ti kom je in ieder geval dichterbij dan met een 970.
Verder lijkt mij die luchtkoeling wel erg overdreven...
Tot op heden zijn er nog niet veel verschillende mobo's te koop voor de mini atx/skylake combo, altans niet waar ik hem wil kopen. Verder is het kwa usb ports een goede en heeft het een decent geluidskaart.

Het is inderdaad een mooie videokaart al is niet echt meer een goede bang for my buck. Ik denk bij nader inzien dat een blower videokaart beter is die de warmte er gelijk uit blaast zoals de EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked.

Welke luchtkoelding vind jij er beter bij passen? Dank voor het meedenken!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:02
Zo "mini" vind ik een Node 804 niet, de totale inhoud is nog steeds meer dan 40l, zo groot zijn veel gewone desktop towers zelfs niet (bv pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed). Dus vraag ik me af of je echt een systeem rond die behuizing wilt samenstellen of dat je vooral een klein systeem wilt. Als ik de woorden mini zie in combinatie met een zelfbouw-pc, dan denk ik op zijn minst aan een Node 304 en zo klein is die ook niet. De Node 804 heeft enorm veel ruimte voor montage van opslag die jij zo te zien niet van plan bent te gebruiken.

Moet het toch de Node 804 zijn heb ik wel wat opmerkingen:

- Een NH-C12P SE14 zou ik niet nemen omdat die lucht aanzuigt die van de kant van de window moet komen. De Node 804 is beter geschikt voor een tower koeler, maar neem dan gewoon eentje van 160mm of kleiner, er is keuze genoeg. Deze reviewer gebruikte een Shadow Rock 2 productreview: Fractal Design Node 804 review door thetrueman2, maar bv de pricewatch: be quiet! Dark Rock 3 past ook en er zijn de veel aangeraden pricewatch: Scythe Mugen 4 of pricewatch: Cooler Master Hyper 412S. Een Hyper 212 Evo of Gelid Tranq rev 2 zou ik niet nemen als je gaat overklokken, die zijn dan niet zo stil meer.

- Een blower kaart hoeft niet echt in die behuizing, al kan het geen kwaad. De prestaties in de toekomst van Nvidia Maxwell 2 videokaarten zijn nog wel een vraagteken, ik zou toch even afwachten wat Nvidia kan doen met drivers voor €700 aan een videokaart te spenderen. Ik denk dat je uiteindelijk wel de komende 2 jaar alles aan kunt met een GTX 980 Ti, maar de doorverkoopwaarde maak ik me wat zorgen over.

- Dat moederbord is overkill voor een kleine overklok en zeker als je nog niet eens met zekerheid gaat overklokken. Zo te zien betaal je momenteel nog een early adopter premium op Skylake moederborden, het verbaast me dat die Maximus Gene voor meer dan €200 zelfs geen WiFi heeft, je betaalt vooral voor de stroomvoorziening en de audio chip. Hoe sluit je je audio aan? Als dat digitaal is, denk ik eigenlijk dat je makkelijk dit moederbord kunt nemen pricewatch: Asus Z170M-PLUS. Die heeft een minder goede audiochip, maar nog steeds degelijk.

- Als voeding kun je volgens mij beter een pricewatch: Cooler Master V550 Semi-Modular nemen. Ik heb zelf een RM650 en heb er wat spijt van (ik wou persé bij de lokale pc shop kopen en had keuze tussen Corsair en Corsair). Een 550W voeding moet voldoende zijn, het lijkt mij dat je toch nooit een Multi GPU setup zult gebruiken. Om een GTX 980 Ti in SLI aan te kunnen heb je meer vermogen nodig, voor een GTX 970 zou 650W wel volstaan. Een 450W voeding zou ook kunnen volstaan als je niet overklokt.

- Overklokken en echt stil zijn is meestal een contradictie. Ik heb een gedempte behuizing en een grote luchtkoeler op zowel mijn overgeklokte CPU en GPU maar als ik die belast, dan hoor ik nog steeds heel nadrukkelijk de ventilators draaien.

Als je bedoeling was om een kleine pc te maken, dan zou ik deze build wijzigen naar een kleinere behuizing met bijhorend mITX moederbord. Een blower videokaart heeft dan weer wel meer nut. Als je een Node 304 neemt, moet je opletten bij de keuze van de voeding, die mag niet te lang zijn en de modulaire kabels mogen niet in de weg zitten van de videokaart, wat je keuze beperkt tot iets zoals de pricewatch: Seasonic G-series 550 watt.

Ik ga er verder ook akkoord mee dat je de MX200 kiest en niet 850 EVO. Samsung heeft nog wat te bewijzen met TLC (de vorige generaties, 840 EVO en 840, hebben bugs die eigenlijk niet op te lossen zijn). Die paar benchmarks waar de 850 EVO sneller in is, zijn niet relevant voor dagelijks gebruik, betrouwbaarheid is dat wél.

• Marvin.
MacPoedel schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:55:
Zo "mini" vind ik een Node 804 niet, de totale inhoud is nog steeds meer dan 40l, zo groot zijn veel gewone desktop towers zelfs niet (bv pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed). Dus vraag ik me af of je echt een systeem rond die behuizing wilt samenstellen of dat je vooral een klein systeem wilt. Als ik de woorden mini zie in combinatie met een zelfbouw-pc, dan denk ik op zijn minst aan een Node 304 en zo klein is die ook niet. De Node 804 heeft enorm veel ruimte voor montage van opslag die jij zo te zien niet van plan bent te gebruiken.
Oeps! in het vleuge samenstelling heb ik de note 804 gekozen. De build is idd bedoeld voor een Node 304 build
- Dat moederbord is overkill voor een kleine overklok en zeker als je nog niet eens met zekerheid gaat overklokken. Zo te zien betaal je momenteel nog een early adopter premium op Skylake moederborden, het verbaast me dat die Maximus Gene voor meer dan €200 zelfs geen WiFi heeft, je betaalt vooral voor de stroomvoorziening en de audio chip. Hoe sluit je je audio aan? Als dat digitaal is, denk ik eigenlijk dat je makkelijk dit moederbord kunt nemen pricewatch: Asus Z170M-PLUS. Die heeft een minder goede audiochip, maar nog steeds degelijk.
Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk, ik heb het aangepast in mijn build.

De voeding heb ik ook verlaagd naar 550 wat ik blijf alleen wel bij de Corsair RM omdat hij erg stil is en zo min mogelijk kabels gebruikt, komt heel goed uit de revieuws en tests met andere voedingen.

- Een blower kaart hoeft niet echt in die behuizing, al kan het geen kwaad. De prestaties in de toekomst van Nvidia Maxwell 2 videokaarten zijn nog wel een vraagteken, ik zou toch even afwachten wat Nvidia kan doen met drivers voor €700 aan een videokaart te spenderen. Ik denk dat je uiteindelijk wel de komende 2 jaar alles aan kunt met een GTX 980 Ti, maar de doorverkoopwaarde maak ik me wat zorgen over.
Ik twijfel nog erg over de videokaart, Misschien toch maar een fury nano?!?!?!.

Als ik dit lees wordt ik niet echt vrolijk van een 9800TI:
http://wccftech.com/nvidi...-list-features-explained/

Nogmaals allemaal dank voor het delen van jullie wijsheid, Als jullie iets in mijn nieuwe build zien wat niet klopt hoor ik het graag! Hierbij mijn nieuwe build 2.0
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 6600K Boxed€ 249,-€ 249,-
1Asus Z170M-PLUS€ 117,50€ 117,50
1EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked€ 710,-€ 710,-
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 69,95€ 69,95
1Fractal Design Node 304 Zwart€ 72,95€ 72,95
1be quiet! Dark Rock 3€ 58,95€ 58,95
1Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16€ 107,95€ 107,95
1Corsair RM550€ 102,95€ 102,95
1Crucial MX200 2,5" 500GB€ 178,95€ 178,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.668,20

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:11
Je beseft je overigens ook dat de 980 TI die jij hebt gekozen niet/nauwelijks leverbaar is?

Een goed alternatief en bovendien een stuk koeler/ stiller dan de reference die jij hebt gekozen:
pricewatch: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G

Ik zou overigens gewoon een 970 GTX pakken, daar heb je voor 1080p genoeg aan.:)

[ Voor 62% gewijzigd door Ferluci92 op 07-09-2015 15:48 ]

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Past dat wel? De Node 304 is een mini ITX behuizing, en je hebt een micro ATX moederbord gekozen... Er zijn sowieso nog amper miniITX bordjes leverbaar voor Skylake. Ik zou zelf voor een micro ATX build gaan. In de woonkamer misschien in een pricewatch: Silverstone Grandia GD06B. Heb je in ieder geval iets wat er ook toonbaar uitziet. Wel goed checken of de grafische kaart past!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het moederbord past op dit moment sowieso niet. Dit moet in de node 304 echt een mini-ITX zijn. (toevallig een vergelijkbare setup mee opgebouwd 2 weken geleden van een kameraad). Moet wel zeggen dat de Node 304 een goede keuze is. Erg mooi kastje.

Wat gezegd wordt over de voeding klopt inderdaad, ik zie dat de rm550 160mm diep is. niet alle aansluitingen zitten helemaal onderaan op de corsair voeding. I.c.m. een langere videokaart (lees je gtx980) kun je de voeding niet aansluiten. Je bent bijna verplicht een Seasonic G series te pakken deze zijn 150mm diep, en hebben de modulaire aansluiting helemaal onderaan de voeding op een rijtje zitten. Hieronder kunnen de kabels onder de videokaart door worden ingeprikt. De 24 pins aansluiting zit helemaal aan de linkerkant bij een seasonic en past dus net langs je videokaart af (live ondervonden bij het testen van een R9 290 in de node 304).

verder een mooie setup, als moederbord zou je kunnen nemen:
deze MSI
of
deze Gigabyte

beide trouwens nog niet leverbaar..maar zal een dezer weken wel komen

[ Voor 4% gewijzigd door Chrosser op 07-09-2015 17:09 ]

• MacPoedel
Ik zou als moederbord de pricewatch: MSI Z170I Gaming Pro AC of pricewatch: ASRock Fatal1ty Z170 Gaming-ITX/ac nemen, dat zijn de enige waarbij de VRM's een heatsink hebben. De andere twee zijn totaal ongeschikt voor zelfs maar een kleine overklok. Ze zijn jammer genoeg wel redelijk duur maar zoals ik al eerder zei, met Skylake betaal je momenteel een early adopter premium, ze hebben tenminste wel WiFi (kan leuk zijn om een hotspot op te zetten ofzo).

Met een lange voeding (of eentje met stekkers in de weg zoals een Corsair RM) kun je maar videokaarten installeren met een maximale lengte van 170mm. Bij Nvidia is dat dan maximum een GTX 970 en bij AMD een R9 Nano. Maar die R9 Nano is nog lang niet verkrijgbaar hoor en de enige mITX AMD kaarten die de eerstkomende tijd verkrijgbaar zijn, zijn R9 380 varianten. En eigenlijk is de Node 304 net gemaakt om ook langere videokaarten te kunnen installeren, qua lengte zouden zelfs R9 Fury kaarten kunnen (maar de paar die er al zijn nemen meer dan 2 slots in dus komen tegen de zijkant van de Node 304, en zijn bovendien ook nauwelijks te krijgen). Bespaar je die kopzorgen en neem een Seasonic G-series voeding, die zijn ook stil hoor. Geloof me uit eigen ervaring, een semi-passieve voeding is wel leuk maar heeft geen zin als je dan nog steeds een harde schijf en case fans hebt die wel geluid maken, de voeding komt daar toch nooit bovenuit ook al staat de fan niet stil, die is wel in snelheid geregeld.

Op vlak van GPU's heb je dan momenteel weinig andere keuze dan de GTX 980 Ti of GTX 980, de R9 Fury X heeft leveringsproblemen en je hebt geen plek teveel voor een radiator, de R9 Fury is meestal te breed en ook daarmee zijn er leveringsproblemen en de R9 Nano moet er nog aankomen. Als je met wat minder kunt leven kun je een R9 290, 290X, 390 of 390X nemen. Ik ben zelf heel tevreden van de prestaties van mijn 290 op 1440p, maar 60 fps haal ik wel vaak niet constant.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:23

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm ik zou toch echt voor max de r9 390 of GTA 970 gaan. Zowel de 390x of GTX980 zijn relatief gewoon erg duur voor een paar fps extra, en sowieso niet nodig voor 1440p@ultra gamen. Je zou zelfs met nog minder toekunnen maar ja als je budget hebt is t ook zonde dat niet te gebruiken...

youtube.com/@hisrep

• Marvin.
Chrosser schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:44:
Het moederbord past op dit moment sowieso niet. Dit moet in de node 304 echt een mini-ITX zijn. (toevallig een vergelijkbare setup mee opgebouwd 2 weken geleden van een kameraad). Moet wel zeggen dat de Node 304 een goede keuze is. Erg mooi kastje.
Ik ben benieuwd wat je voor je kameraad heb gekozen.
MacPoedel schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:12:

Met een lange voeding (of eentje met stekkers in de weg zoals een Corsair RM) kun je maar videokaarten installeren met een maximale lengte van 170mm. Bij Nvidia is dat dan maximum een GTX 970 en bij AMD een R9 Nano. Maar die R9 Nano is nog lang niet verkrijgbaar hoor en de enige mITX AMD kaarten die de eerstkomende tijd verkrijgbaar zijn, zijn R9 380 varianten. En eigenlijk is de Node 304 net gemaakt om ook langere videokaarten te kunnen installeren, qua lengte zouden zelfs R9 Fury kaarten kunnen (maar de paar die er al zijn nemen meer dan 2 slots in dus komen tegen de zijkant van de Node 304, en zijn bovendien ook nauwelijks te krijgen). Bespaar je die kopzorgen en neem een Seasonic G-series voeding, die zijn ook stil hoor. Geloof me uit eigen ervaring, een semi-passieve voeding is wel leuk maar heeft geen zin als je dan nog steeds een harde schijf en case fans hebt die wel geluid maken, de voeding komt daar toch nooit bovenuit ook al staat de fan niet stil, die is wel in snelheid geregeld.

Op vlak van GPU's heb je dan momenteel weinig andere keuze dan de GTX 980 Ti of GTX 980, de R9 Fury X heeft leveringsproblemen en je hebt geen plek teveel voor een radiator, de R9 Fury is meestal te breed en ook daarmee zijn er leveringsproblemen en de R9 Nano moet er nog aankomen. Als je met wat minder kunt leven kun je een R9 290, 290X, 390 of 390X nemen. Ik ben zelf heel tevreden van de prestaties van mijn 290 op 1440p, maar 60 fps haal ik wel vaak niet constant.
Ik heb nu een Seasonic G-series voeding gekozen (450W). Wat ik raar vind is dat op de afmetingen 160mm diep staat, naar mijn idee was dat een probleem toch? buiten de kabels.

Ik denk dat ik toch voor een 9800 kies. De 9700 mag dan wel niet zo heel veel minder presteren maar zal dit in de toekomst denk ik wel gaan doen als een game meer ram gaat vragen, de 9700 heeft eigelijk maar 3,5 gig en nog iets wat er op lijkt ( Troep! :P )

Mijn nieuwe build!

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 6600K Boxed€ 239,-€ 239,-
1ASRock Fatal1ty Z170 Gaming-ITX/ac€ 195,50€ 195,50
1MSI GeForce GTX 980 GAMING 4G€ 558,95€ 558,95
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 69,95€ 69,95
1Fractal Design Node 304 Zwart€ 72,95€ 72,95
1be quiet! Dark Rock 3€ 58,95€ 58,95
1Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16€ 105,95€ 105,95
1Seasonic G-series 450 watt€ 79,95€ 79,95
1Crucial MX200 2,5" 500GB€ 180,95€ 180,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.562,15

Beetje jammer dat ik moet wachten op de mobo.

Toch heb ik nog een twijfels of ik niet beter voor een amd kaart kan gaan, die lijken beter oud te worden....

• Chrosser

Chrosser

Ligt er ook aan op wat voor resolutie je gamed. Als je de komende tijd gewoon op 1080p blijft gamen dan kun je net zo goed een 970 pakken. Alleen als je van plan bent naar 4k te gaan zou je naar een zwaardere moeten kijken. Aan de andere kant is een 980ti misschien net sterk genoeg op de nieuwste games op medium/high op 4k te trekken.

De AMD kaarten zijn op dit moment ook lekker geprijsd. Heb op dit moment zelf een MSI R9 290 gaming 4GB en heb ook even getest of deze in een node 304 paste (dit was het geval). Enige waar je nog mee moet rekening houden is de warmteproductie. De AMD kaarten zijn over het algemeen heethoofden.
Zou je zelfs indien je op 1080p gamed een R9 290 aanraden. Betaal je nu ongeveer 200 voor 2e hands hier op V&A en de volgende generatie van beide kampen zal sowieso wat meer 4k proof zijn.

• MacPoedel
Voor 1440p ultra en een stabiele framerate van 60 fps of meer heb je toch wel een R9 Fury of een GTX 980 Ti nodig hoor, een R9 290 komt daar tekort. Ik neem zelf genoegen met minder dan 60 fps omdat ik meestal niet zo'n snelle games speel, meestal zit ik tussen de 45-55 fps voor nieuwe games zoals Shadow of Mordor en Witcher 3 en dat is niet met alles op ultra. Ik denk dat voor Witcher 3 op 1440p en ultra zelfs een GTX 980 Ti niet voldoet. Om juiste informatie te geven moet je dus eigenlijk definiëren wat voor games je speelt en wat je bedoelt met ultra.

Voor 1080p en ultra volstaat een R9 290 ook.

Zo te zien zou een pricewatch: Asus Radeon R9 Fury STRIX 4GB wel passen in een Node 304 (korter dan 310mm en niet breder dan 2 slots), het is wel aan de extreme kant :p, maar niet extremer dan diegenen die tot nu een R9 290(X) in een Node 304 gebruikten. Een R9 Nano zou het wat eenvoudiger maken, je moet dan wel even wachten.

In verband met de voeding, Fractal Design zegt over de Node 304:
•ATX PSUs, up to 160mm in length (To fit in combination with a long graphics card, PSUs with modular connectors on the back typically need to be shorter than 160 mm)
•Graphics cards longer than 170 mm will conflict with PSUs longer than 160mm
Dat betekent dat 160mm nog wel past, er is eigenlijk nog iets meer dan 160mm mogelijk maar ATX voedingen hebben steeds een ronde lengte. De Seasonic G 550 past gegarandeerd, er zijn al heel veel builds met deze combinatie gemaakt, deze bv http://www.overclock.net/...rs-club/960#post_20523076. Let wel dat dat heel erg krap is dus.

• Chrosser

Chrosser

een R9 290 icm met een 160mm voeding op een seasonic en wellicht een enkele andere na, past in ieder geval niet ;) Een gtx 960 is een stuk korter/kleiner dus dat kan dan weer wel.
Pagina: 1