Hallo iedereen!
Ik ben van plan zelf een gaming pc te bouwen, echter heb ik hier geen ervaring mee
. Ik ben redelijk technisch en vind het leuk om dit soort zaken zelf uit te zoeken. Met jullie hulp
hoop ik de juiste componenten bij elkaar te zoeken zodat het systeem aan mijn eisen voldoet.
Hierbij het standaard vragenlijstje:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100 euro. Graag bestel ik de componenten bij Azerty aangezien ik hier goede ervaringen mee heb. Dit budget staat niet vast en ik sta open voor bezuiningen en investeren (natuurlijk met goede argumentatie)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen is een degelijke gaming pc die een aantal jaren mee kan komen door middel van kleine upgrades (futureproof).
Heb je nog bepaalde merk voorkeuren?
Intel processor (want intel
). Verder geen harde voorkeuren. 0
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte en uiterlijk van de kast maakt me echt niks uit. Stille componenten en laag energieverbruik is natuurlijk fijn maar wil hier geen extra geld voor neer leggen. Het zou natuurlijk belachelijk zijn als ik hier ga verkondigen dat ik zo'n smak geld neerleg voor 1 spel, maar fallout 4
.
Ga je overklokken?
Ik heb geen ervaring met overklokken maar wil dit wel graag doen. Wel wil ik hier geen grote risico's mee lopen aangezien ik van degelijkheid hou
. Een goede koeling/energievoorzieining is een pre.
Mijne 1e samengestelde lijstje + beargumentatie
Ik ben van plan zelf een gaming pc te bouwen, echter heb ik hier geen ervaring mee
Hierbij het standaard vragenlijstje:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100 euro. Graag bestel ik de componenten bij Azerty aangezien ik hier goede ervaringen mee heb. Dit budget staat niet vast en ik sta open voor bezuiningen en investeren (natuurlijk met goede argumentatie)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen is een degelijke gaming pc die een aantal jaren mee kan komen door middel van kleine upgrades (futureproof).
Heb je nog bepaalde merk voorkeuren?
Intel processor (want intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte en uiterlijk van de kast maakt me echt niks uit. Stille componenten en laag energieverbruik is natuurlijk fijn maar wil hier geen extra geld voor neer leggen. Het zou natuurlijk belachelijk zijn als ik hier ga verkondigen dat ik zo'n smak geld neerleg voor 1 spel, maar fallout 4
Ga je overklokken?
Ik heb geen ervaring met overklokken maar wil dit wel graag doen. Wel wil ik hier geen grote risico's mee lopen aangezien ik van degelijkheid hou
Mijne 1e samengestelde lijstje + beargumentatie
- Intel Core i5 6600K Boxed - Futureproof + overklokbaar
- MSI Z170A GAMING M3
- SI Radeon R9 390 8GB Gaming - Futureproof
- Crucial BX100 250GB
- Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 - DDR4
- NZXT S340 Zwart
- Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2015 15:52 ]