Toon posts:

Sony KDL-50w805b of 50w805c voor 40 euro meer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik een KDL-50w805b op BuyBestShop besteld voor 729 euro. Nu kreeg ik gister het aanbod om deze voor 40 euro meer (769 euro) te vervangen door een KDL-50w805c.

In eerste instantie ben ik voor de B versie gegaan omdat deze een lage input lag heeft (21ms). Ik wil namelijk vooral op de tv gaan gamen met m'n Xbox One. Daarnaast was de prijs van 729 euro mooi meegenomen.

De C versie heeft echter een hogere inputlag (37ms), hetgeen voor m'n gevoel net iets te veel is. Daarnaast is de C versie gebasseerd op Android. Iemand hier ervaringen mee?
Verder heeft de C versie een geoptimaliseerde refreshrate van 800Hz, terwijl dit bij de B versie 400Hz is. Dit lijkt mij echter niet van groot belang.

Volgens mij zijn er voor de rest geen verschillen tussen de 2 modellen. Het gaat dus vooral om de puntjes inputlag en wel/geen Android TV.

Ik zit hier een beetje vast, ik ben een arme student en wil graag het beste voor m'n gespaarde geld :P

Ik ben benieuwd wat jullie hierover denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Stick with your guns? Oftewel; koop een device vanwege de specs die JIJ belangrijk vindt en niet omdat het model nieuwer is.

Er zijn nog hele volksstammen die een "ouderwetse" plasma hebben staan omdat die personen zaken als zwartwaarden heeeeel belangrijk vinden en dat niet terugvinden in vergelijkbare LED/LCD/whatever TV's.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof