Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
deze laptop zal dienen voor school aangezien ik binnenkort ingenieurrichting aan de universiteit zal studeren. Maar aangezien ik ook graag game zou hij ook daarvoor moeten dienen. Videobewerking doe ik ook al eens graag, maar niet supervaak. De games die ik zoal speel : WoW, CS:GO, LoL, Battlefield,... Het zou eigenlijk gewoon al deze games ( vooral wow ) smooth op high settings moeten spelen. Ook wil ik af en toe nieuwe games testen en die moet hij dan ook aankunnen ( zoals bv far cry 4, maar dat moet dan niet perse op ultra ). Qua schoolbenodigdheden zijn er geen eisen. Gewoon goede processor en grafische kaart.
Wat is je budget?
het max budget is 1400€, als het er 50€ boven is is dat ook niet erg. En hoe lager hoe beter natuurlijk
de laptop zal elke dag meegenomen worden naar school en soms naar lanparties
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
qua merk heb ik niet echt een voorkeur. Liefst een IPS scherm, moest ik dit moeten inleveren voor veel meer kwaliteit ergens anders is dat geen probleem. De grootte weet ik zelf nog niet 15/17 inch, wat stellen jullie voor?
Ik had zelf al een selectie van deze 5 laptops en graag jullie mening
:
Wat ga je met je laptop doen?
deze laptop zal dienen voor school aangezien ik binnenkort ingenieurrichting aan de universiteit zal studeren. Maar aangezien ik ook graag game zou hij ook daarvoor moeten dienen. Videobewerking doe ik ook al eens graag, maar niet supervaak. De games die ik zoal speel : WoW, CS:GO, LoL, Battlefield,... Het zou eigenlijk gewoon al deze games ( vooral wow ) smooth op high settings moeten spelen. Ook wil ik af en toe nieuwe games testen en die moet hij dan ook aankunnen ( zoals bv far cry 4, maar dat moet dan niet perse op ultra ). Qua schoolbenodigdheden zijn er geen eisen. Gewoon goede processor en grafische kaart.
Wat is je budget?
het max budget is 1400€, als het er 50€ boven is is dat ook niet erg. En hoe lager hoe beter natuurlijk
de laptop zal elke dag meegenomen worden naar school en soms naar lanparties
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
qua merk heb ik niet echt een voorkeur. Liefst een IPS scherm, moest ik dit moeten inleveren voor veel meer kwaliteit ergens anders is dat geen probleem. De grootte weet ik zelf nog niet 15/17 inch, wat stellen jullie voor?
Ik had zelf al een selectie van deze 5 laptops en graag jullie mening
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire VN7-791G-7586 | € 1.293,- | € 1.293,- |
| 1 | MSI Gaming Series GE62 2QC-232NL | € 1.299,- | € 1.299,- |
| 1 | MSI Gaming Series GE72 2QC-209NL | € 1.399,- | € 1.399,- |
| 1 | MSI PE60 2QE-051NL | € 1.349,- | € 1.349,- |
| 1 | MSI PE70 2QE-055NL Prestige Series | € 1.399,- | € 1.399,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 6.739,- | |