Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

• RobbertNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-12-2021
Hallo allen,

Ik heb voor mijn studie een laptop nodig die soepel AutoCAD 2016 kan draaien. Nu heb ik twee laptops gevonden, maar ik twijfel welke het beter gaat doen op AutoCAD 2016.

Ik ben in de Media Markt de Asus R556LJ-XX649HH tegengekomen. Deze heeft in totaal 6GB geheugen. 4GB geheugen onboard en 2GB in de Nvidia 920M videokaart.

Ook ben ik op Paradigit.nl de Lenovo Essential B50-80 80EW017PMH tegengekomen. Deze laptop heeft 8GB geheugen in totaal, maar wel een onboard videokaart, namelijk de Intel HD Graphics 5500.
Mijn vraag is nu: welke laptop is beter geschikt voor AutoCAD 2016?

Als iemand nog andere geschikte suggesties heeft, stel ik dat zeer op prijs.
  • Ik gebruik de laptop, zoals eerder gezegd, alleen voor Word, internet en AutoCAD 2016.
  • Mijn budget is maximaal 600 euro.
  • Hij moet ook tegen een stootje kunnen, aangezien ik in totaal (heen en terug) 2 uur in de trein zit. 1 uur heen, en 1 uur terug.
  • Er moet sowieso een i5-processor in zitten, en ook minimaal 6GB geheugen.
Bij voorbaat dank.

[ Voor 25% gewijzigd door RobbertNL op 06-09-2015 16:58 . Reden: Toevoegingen ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Nou hebben we hier zo een handig template dat je vrij gemakkelijk hebt gewist, zie ook LAA beleid.

Nu missen alleen wel je specifieke wensen, budget e.d. Tip, voeg die nog toe, dan krijg je veel specifieker advies.

• RobbertNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-12-2021
Ik heb wat toevoegingen geplaatst. Ik verwijderde dat template, omdat ik zelf al keuzes had gemaakt. Ik kon gewoonweg niet kiezen tussen twee laptops. Excuses.