Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Helaas ben ik mijn standoffs+schroeven voor het moederbord kwijt geraakt. Nu ben ik opzoek naar vervangende standoffs en het is een drama. Ik heb in mijn case opgemeten dat ze ongeveer 10mm-12mm lang moeten zijn (schroefdraad niet meegerekend).

Weet iemand misschien welke maat standoffs dit is en waar ik deze het snelst kan kopen (Nederlandse webshop)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:48

TommieW

Numa numa.

Zo ver ik weet is het een redelijke standaard maat. Ik weet niet hoe snel je ze wil hebben, maar het kan de moeite waard zijn om even langs te gaan bij de liokale computerwinkel.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook een advertentie plaatsen in vraag en aanbod. De gemiddelde tweaker heeft ze wel en wie weet woont er een om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie tips. Ik heb inmiddels een setje besteld. Zijn ze te kort kan ik altijd nog twee op elkaar schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:08:
Bedankt voor jullie tips. Ik heb inmiddels een setje besteld. Zijn ze te kort kan ik altijd nog twee op elkaar schroeven.
denk niet dat dat gaat werken omdat je moederbord dan te hoog zit voor het i/o shield.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ogenschijnlijk zijn ze 5 mm. Zolang ze geen 7/8mm zijn moet het goed komen evt. i.c.m. een ringetje tegen de behuizing. Als het niet optimaal past zoek ik door maar kan ik de PC gewoon gebruiken.
Pagina: 1