Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Videos spelen niet (of slecht) af

Pagina: 1
Acties:

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 20:01
Hoi,

Vooral onder Linux (Arch Linux met Chromium helemaal up to date) merk ik de laatste tijd veel dat videos meer wel dan niet willen afspelen. Vooral linux, maar soms ook gewoon onder mac en windows.

Ik dacht dat het mogelijk zou kunnen komen door extensies, maar nee. Alle extensies staan uit en nog spelen de videos niet af (op een enkele keer na).

De log die ik in chromium zie wanneer ik een video probeer af te spelen is deze:
tweakimg.net/x/min/webtrekk_v3.js?1435054221:8 'window.webkitStorageInfo' is deprecated. Please use 'navigator.webkitTemporaryStorage' or 'navigator.webkitPersistentStorage' instead.
tweakimg.net/x/min/webtrekk_v3.js?1435054221:8 'webkitIndexedDB' is deprecated. Please use 'indexedDB' instead.
chrome-extension://boadgeojelhgndaghljhdicfkmllpafd/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://dliochdbjfkdbacpmhlcpmleaejidimm/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://hfaagokkkhdbgiakmmlclaapfelnkoah/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://fmfcbgogabcbclcofgocippekhfcmgfj/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://enhhojjnijigcajfphajepfemndkmdlo/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://eojlgccfgnjlphjnlopmadngcgmmdgpk/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
http://213.239.154.38/str...EIC_ybxrUs9JK4Cg.mp4?s1rd Failed to load resource: net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
De meldingen van "cast_sender.js Failed to load resource" zijn omdat ik chromium heb (niet chrome) en daarmee standaard niet de chrome cast extensie heb. Deze kan je negeren. Meer info daarover hier en hier.

De timeout error is duidelijk fout ;)

Overigens, als ik exact dezelfde url open met bijvoorbeeld mpv (linux media player, fork van mplayer) werkt de video gewoon perfect.

Verwijderd

Hoi markg85, Dank voor je melding!
Ik ga onze developers even vragen om te kijken :)

Verplaats dit topic GR > SB

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 13:59 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is voor ons ook praktisch niet na te gaan wat hier mis gaat. De url is, zoals je zelf ook al aangeeft, gewoon opvraagbaar, dus waarom hij bij jou vanuit de player toch een timeout krijgt is voor ons een raadsel...

Intentionally left blank