Hoi,
Vooral onder Linux (Arch Linux met Chromium helemaal up to date) merk ik de laatste tijd veel dat videos meer wel dan niet willen afspelen. Vooral linux, maar soms ook gewoon onder mac en windows.
Ik dacht dat het mogelijk zou kunnen komen door extensies, maar nee. Alle extensies staan uit en nog spelen de videos niet af (op een enkele keer na).
De log die ik in chromium zie wanneer ik een video probeer af te spelen is deze:
De timeout error is duidelijk fout
Overigens, als ik exact dezelfde url open met bijvoorbeeld mpv (linux media player, fork van mplayer) werkt de video gewoon perfect.
Vooral onder Linux (Arch Linux met Chromium helemaal up to date) merk ik de laatste tijd veel dat videos meer wel dan niet willen afspelen. Vooral linux, maar soms ook gewoon onder mac en windows.
Ik dacht dat het mogelijk zou kunnen komen door extensies, maar nee. Alle extensies staan uit en nog spelen de videos niet af (op een enkele keer na).
De log die ik in chromium zie wanneer ik een video probeer af te spelen is deze:
De meldingen van "cast_sender.js Failed to load resource" zijn omdat ik chromium heb (niet chrome) en daarmee standaard niet de chrome cast extensie heb. Deze kan je negeren. Meer info daarover hier en hier.tweakimg.net/x/min/webtrekk_v3.js?1435054221:8 'window.webkitStorageInfo' is deprecated. Please use 'navigator.webkitTemporaryStorage' or 'navigator.webkitPersistentStorage' instead.
tweakimg.net/x/min/webtrekk_v3.js?1435054221:8 'webkitIndexedDB' is deprecated. Please use 'indexedDB' instead.
chrome-extension://boadgeojelhgndaghljhdicfkmllpafd/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://dliochdbjfkdbacpmhlcpmleaejidimm/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://hfaagokkkhdbgiakmmlclaapfelnkoah/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://fmfcbgogabcbclcofgocippekhfcmgfj/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://enhhojjnijigcajfphajepfemndkmdlo/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
chrome-extension://eojlgccfgnjlphjnlopmadngcgmmdgpk/cast_sender.js Failed to load resource: net::ERR_FAILED
http://213.239.154.38/str...EIC_ybxrUs9JK4Cg.mp4?s1rd Failed to load resource: net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
De timeout error is duidelijk fout
Overigens, als ik exact dezelfde url open met bijvoorbeeld mpv (linux media player, fork van mplayer) werkt de video gewoon perfect.