Voor het eerst in lange tijd heb ik de ps3 weer opgestart. Ik kreeg ook een systeem update die ik eerst heb gedownload en geinstalleerd. Ps3 ia daarna opnieuw opgestart. Daarna heb ik geprobeerd op bf4 op te starten en ook daar was een update voor. Twee keer kreeg ik een foutcode (een daarvan was iets van 8002001b of zoiets?). Dus ik probeer de update opnieuw te draaien en vervolgens krijg ik een complete freeze. hdd knippert niet meer en wifi ook niet. Stroom er dus afgehaald en geprobeerd opnieuw op te starten. Vervolgens krijg ik een melding dat het systeem moet repareren. Prima, maar ook hier gebeurt helemaal niks en bleef hangen op 0%. Hdd knippert weer niet. Stroom er weer afgehaald , maar nu start het systeem helemaal niet op. Hdd knippert nog altijd niet (alleen oranje lampje dat niet knippert) en wifi gaat helemaal niet aan. Ik kan nog wel een disc uit de lade krijgen maar ik heb geen beeld.
Is dit een teken dat de hdd is overleden? of is dit een softwarefout? wat kan ik nog proberen?
edit: heb de 500gb slim versie
Is dit een teken dat de hdd is overleden? of is dit een softwarefout? wat kan ik nog proberen?
edit: heb de 500gb slim versie