Welke exact? "AC750" is een snelheidsaanduiding. Je zegt toch ook niet dat je een 130km/u auto gekocht hebt

Alle apparaten maken zonder problemen contact en de snelheid is perfect.
Hoe maak je verbinding? 2.4GHz of 5GHz? Met welke standaard (n of ac)? En wat noem je "perfect" qua snelheid?
Zodra ik mijn laptop opnieuw verbind (na een herstart of uit hibernate), valt de verbinding met de router weg en dien ik deze te herstarten. Dit probleem is 100% reproduceerbaar.
Even vooropgesteld: tijdens herstarten of hiberneren heb je geen verbinding met de router. Deze kan dus per definitie niet wegvallen.
Verder: wat moet je herstarten? De laptop of de router?
En hoe zit het met verbindingen van andere apparaten met de router op zo'n moment?
Heeft een van jullie een idee waar dit aan kan liggen?
Bedankt.
Met deze info: nee.
Wat voor laptop heb je? Wat voor netwerkadapter zit erin? Welk besturingssysteem draai je?
TTL: Dit weet ik niet zeker, hier duik ik verder in. Op het moment staat de TTL op 120 minuten. Maar als deze zijn verstreken neem ik aan dat gewoon opnieuw zou moeten verbinden. Ik ga hier eens mee spelen om te zien of het zich hier voordoet.
Drivers: Op geen ander netwerk heb ik op dit moment hier problemen mee. Zowel op werk als mijn vorige router deden zich geen problemen voor.
Voor de hand liggende vraag: wat voor router had je hiervoor? En waarom heb je die vervangen als het blijkbaar goed werkte?
Settings: Ik heb tot nu toe niet veel aan settings gedaan. Ik heb de router op 5ghz only gezet. Heb met de kanalen gespeeld.
"Gespeeld" zegt niet zoveel. Vooral niet met dit apparaat in 5GHz-only, want dit is een ac-apparaat dat alleen in de eerste vier 5GHz kanalen kan werken. En bij ac is je netwerk per default 4 kanalen breed. Maw er valt in 5GHz helemaal niets met kanalen te spelen, hij zal (tenzij je breedte van 80MHz verkleint) altijd in 36, 40, 44 en 48 zitten
Geef exact aan wat voor instellingen je aantrof en waar je ze in veranderd hebt.