Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reg-Edit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-01-2024

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
Mijn telefoon heeft net een update gehad, nu werkt die compleet niet meer naar behoren.

Camera functie loopt compleet vast om mee te beginnen, kan geen fotos of films maken.
Als ik nu iets 'like'op FaceBook dan hangt mijn scherm voor 5 sec voordat ik weer verder kan scrollen of iets anders kan doen

Er zullen waarschijnlijk wel meer problemen voor komen na mate ik de telefoon meer ga gebruiken ben ik bang, kan ik niet de update verwijderen en terug gaan naar vorige software versie ?

Of is er een manier om dit beter op te lossen ?

Android versie 5.0.1
HTC Sense versie 6.0
Softwarenummer 4.16.401.13

HTC M8 met een zo goed als clean instal (Nieuw telefoon sinds vorige week door garantie)

www.jaxxx.nl

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik adviseer je de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw te beginnen. Dit heb ik ook na de update gedaan met succes. Telefoon voelt veel sneller aan.

• Reg-Edit

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
ook al is de telefoon nog geen week oud ?

www.jaxxx.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Reg-Edit schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:50:
ook al is de telefoon nog geen week oud ?
Ja, updates kunnen nou eenmaal ervoor zorgen dat de telefoon niet meer werkt. Het zou niet zo mogen zijn, maar het gebeurt wel. Zeker bij HTC heb ik zelf al een hele hoop negatieve ervaringen voorbij zien komen met softwareupdates. Zelf installeer ik op HTC's uberhaubt geen updates meer. Het risico is me te groot en ik heb geen zin in een kapotte telefoon.

• Reg-Edit

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
Ik gaat even een backup maken en een hard reset uitvoeren, keep you posted !

www.jaxxx.nl

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Goed idee, heeft niets met de 'leeftijd' van je telefoon te maken

• Reg-Edit

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
Inmiddels complete reset gedaan, camera schijnt weer te werken, hij opent gewoon weer. Facebook is nog steeds ruk ..

Leuk die updates die niet werken! Is er een manier op de updates compleet uit te zetten zodat ik ook geen irritante melding steeds krijg ?

www.jaxxx.nl

Pagina: 1