[pricewatch] Handmatig producten uit resultaat verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-10 11:50

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
Ik gebruik de PW vaak om een nieuw product uit te zoeken.

Als ik dan een aantal producten zie (al dan niet als resultaat van een stevige filtering) in een lijst, weet ik vaak wel dat ik een aantal producten absoluut niet wil (bv bij nader inzien of op basis van een (externe) review).

In dat soort producten ben ik dan op dat moment niet meer geinteresseerd, en zou ik liever ook niet meer in de lijst willen zien, want dat verstoort mijn lijstje alleen maar en maakt het moeilijk om in een lijst van 50 items te onthouden welke ik potentieel als kandidaat zie en welke niet.

Voorstel --> maak het mogelijk om handmatig producten te verwijderen uit de lijst / te hiden.
Dan heb je natuurlijk het vraagstuk 'wanneer mag ik ze wel weer zien?', maar dat zou je kunnen oplossen door bv een link te tonen 'show hidden producten' oid.

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je feedback. Binnenkort releasen we een stukje nieuwe functionaliteit waarmee je gemakkelijker de producten die je geselecteerd hebt om te vergelijken kunt terugvinden. In plaats van producten uit een lijst te halen, gaat dit ervan uit dat je de producten die je juist wel wilt vergelijken kunt bewaren en terugvinden. Ik denk dat dit jou case ook ondersteund. Zo niet, horen we daarna graag je nieuwe feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-10 11:50

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
_/-\o_ ik ben benieuwd en ga het zeker testen dan!

nope