Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop max €1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond iedereen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop van maximaal 1000 euro.
Ik heb bij mijn huidige laptop 2 problemen:

- Mijn huidige laptop wordt heel snel warm en hij maakt veel geluid terwijl ik alleen wat opzoek op het internet of een (gedownloade) serie kijk.
- Een ander probleem bij mijn huidige laptop is dat er veel stof inzit, (ik denk dat dit ook de warmte veroorzaakt) het stof eruit halen gaat lastig (ik gebruik perslucht wat ik in de gaatjes spuit maar dat heeft niet heel veel effect) om al het stof eruit te halen moet ik zowat heel m'n laptop uitelkaar halen (lees ik op het internet) maar dat ga ik niet doen ( ik wil geen risico lopen dat ik iets fout doe en dat dan m'n laptop niet meer aan gaat)

Ik ben daarom opzoek naar een laptop waarbij ik geen last krijg van deze problemen of in iedergeval zo min mogelijk.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik download veel serie's en films en ik wil dat vooral ook blijven doen op mijn toekomstige laptop ;) Daarnaast wil ik ook wat games spelen, geen zware games maar een free mmo moet m'n laptop wel aankunnen.

Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Jezelf in het scherm zien terwijl je een serie aan het kijken bent vind ik zeer irritant en wil dit dus ook absoluut niet hebben, daarnaast heb ik liever ook geen plastic/kunststof achtig iets maar dat is geen must.Een SSD met minimaal 250GB is wel een MUST!

Ik heb natuurlijk zelf ook al wat gezocht, en deze 3 lijken mij wel interessant:
http://tweakers.net/price...5lb-dm348h/specificaties/
http://tweakers.net/price...4/asus-r556la-dm838h.html
http://tweakers.net/price...1/asus-k501lx-dm104h.html

Een laptop zoeken met een SSD of een met een metalen behuizing is niet zo moeilijk maar ik wil een laptop waarbij ik geen last heb van de problemen die ik nu heb, en ik denk dat ik daarmee jullie hulp wel kan gebruiken.

Alvast bedankt voor de tips.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Als je geen last wilt van stof moet je jouw ruimte met meer regelmaat stofzuigen ;)

Stof komt er altijd in maar is meestal wel te kuisen. Welke laptop heb je nu? Hoe oud is die? Kan die alles doen wat je nu doet?

Verwijderd

Topicstarter
Death1ord schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 23:33:
Als je geen last wilt van stof moet je jouw ruimte met meer regelmaat stofzuigen ;)

Stof komt er altijd in maar is meestal wel te kuisen. Welke laptop heb je nu? Hoe oud is die? Kan die alles doen wat je nu doet?
Ik heb nu een HP pavilion G6, hij is 2,5/3 jaar oud, voor normaal gebruik is hij perfect, erop gamen is nooit echt een succes geweest (hij wordt dan gloeiend heet), meerdere dingen tegelijk erop doen gaat nu ook steeds moeilijker maar dat komt vast ook omdat hij wat ouder is. Warm worden van me laptop is altijd al een probleem geweest, het begon bij gamen en online films kijken, maar nu wordt hij eigenlijk constant warm...

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iemand met advies/tips?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Misschien handig om te specificeren wat je precies van je laptop verwacht en welke games je precies wilt gaan spelen? Wellicht ook met een oog op de toekomst.
Omdat je vast en zeker met je nieuwe laptop toch ook wel weer die 2,5/3jr wilt halen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Topicstarter
Staat al in mijn begin post een beetje...
Over welke games ik erop wil gaan spelen: spellen zoals League of Legends, dus geen hele zware spellen.

Verwijderd

Topicstarter
Bump....

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Voor jouw noden is de Asus A55LB meer dan voldoende.

De GT940 kan League of Legends op high/very high spelen op 1080p met 60 FPS en de MMO's zullen ook geen probleem zijn. De CPU is krachtig genoeg voor deze zaken.

Als je meer keuze wilt kan je altijd rondkijken voor een laptop met dezelfde specificaties maar ik denk dat rond dit prijspunt een laptop met SSD niet zo makkelijk te vinden is.

• VMlaptop.nl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-07 11:26
Weg

[ Voor 91% gewijzigd door Bolletje op 09-09-2015 14:42 ]

Pagina: 1