Tv voor mijn playstation 4

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutermx
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe tv van 32-42 inch. Het punt is dat ik er veel met me playstation 4 op wil en ik heb uit ervaring met een tv van beneden een probleem gehad, de tv liep achter op me reacties die ik deed met toen nog me playstation 3. Ik ben dus erg bang met kopen voor een tv. Mijn budget is rond de 350 euro en tweede hands is ook goed voor mij. Heeft iemand wat tips of wat informatie of een belangrijke tip voor mijn angst met kopen van een goede tv zonder frame lagg?

Mvg Wouter Metselaar

Toshiba 40L1531DG
pricewatch: Toshiba 40L1531DG Zwart deze vond ik met 8ms response tijd is dat dan goed voor game? Voor een leuk potje COD?

[ Voor 18% gewijzigd door woutermx op 05-09-2015 22:15 ]

woutermx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Het achterlopen van ingevoerde acties op de controller tot het zien wat de actie op de TV doet is inputlag, kijken naar responstijd zegt daar niets over. Helaas geven fabrikanten geen inputlag op en zal je die uit reviews moeten halen. Tweakers test de inputlag, maar een duidelijker overzicht geeft TV Input Lag Test Databasevan HDTVTest. Tevens kan je zoeken op GoT naar soortgelijke topics waar TV's worden gevraagd om aan een console te koppelen, daarin worden al veel goede suggesties gegeven.

TV beneden wel in game/spel-mode gezet? Dat schakelt alle/veel beeldverbeterende software uit waardoor de TV sneller reageert.

Tevens een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het een aankoopadvies is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutermx
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
FeaR schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:55:
Het achterlopen van ingevoerde acties op de controller tot het zien wat de actie op de TV doet is inputlag, kijken naar responstijd zegt daar niets over. Helaas geven fabrikanten geen inputlag op en zal je die uit reviews moeten halen. Tweakers test de inputlag, maar een duidelijker overzicht geeft TV Input Lag Test Databasevan HDTVTest. Tevens kan je zoeken op GoT naar soortgelijke topics waar TV's worden gevraagd om aan een console te koppelen, daarin worden al veel goede suggesties gegeven.

TV beneden wel in game/spel-mode gezet? Dat schakelt alle/veel beeldverbeterende software uit waardoor de TV sneller reageert.

Tevens een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het een aankoopadvies is.
Ik ga de tv beneden inderdaad even in een game modus zetten en de site checken voor input lag advies.
De Toshiba tv, een aanrader? Ik kan echt nergens de input lag vinden alleen de responstijd, 8 ms. Voor 350 euro goede tv? Of gewoon nog even doorzoeken naar iets beters? Er zijn zoveel tv modellen waarvan veel ook geen reviews hebben erg jammer maarja.. dan maar goed alles uitzoeken.

woutermx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
Sony schijn leuke tv's te hebben met lage input lag. Komt vaak voorbij in andere topics.