Vraag MSI GTX 970 4g

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• Quint18
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Goedendag, ik ben een pc aan het bouwen en vroeg me af hoeveel watt de gtx 970 gebruikt want ik wil in de toekomst een 2e kopen en wil weten als me voeding het aan kan. Ik ga de Corsair rm750 gebruiken.

Ik hoor het graag van jullie! :)

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Wat is je huidige setup? Wat ga je met je systeem doen? Bovendien hoort dit denk ik bij Componenten Aankoopadvies.

Je kan beter over een paar jaar die 970 verkopen, en dan een videokaart kopen die jouw 970 in die tijd uitlacht.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Sws een andere voeding ik raad die hele corsair lijn niet aan helemaal niet met zo'n duur systeem. De GTX970 gebruikt niet heel erg veel en 2 daarvan zou al op een S12G 650watt voeding makkelijk kunnen draaien, de gtx970 slurpt 148watt al geloof ik dit niet helemaal hou 150-160 watt maar aan.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Demian Brunt schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:39:
Sws een andere voeding ik raad die hele corsair lijn niet aan helemaal niet met zo'n duur systeem. De GTX970 gebruikt niet heel erg veel en 2 daarvan zou al op een S12G 650watt voeding makkelijk kunnen draaien, de gtx970 slurpt 148watt al geloof ik dit niet helemaal hou 150-160 watt maar aan.
Waarom niet? Hij komt er prima uit bij tests. Om nou die voeding te verkopen en dan speciaal daarvoor een nieuwe te kopen..

Bron: reviews: De zeven populairste voedingen van 550W getest

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:35:
[...]

Waarom niet? Hij komt er prima uit bij tests. Om nou die voeding te verkopen en dan speciaal daarvoor een nieuwe te kopen..

Bron: reviews: De zeven populairste voedingen van 550W getest
Omdat de interne componenten van een Antec VPF 450watt al snel beter zijn, als hij de voeding al heeft asgeschafe is het natuurlijk zonder, maar waarom de hoofd prijs betalen voor een voeding die kwalitatief niet extreem goed is?

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Demian Brunt schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:48:
[...]

Omdat de interne componenten van een Antec VPF 450watt al snel beter zijn, als hij de voeding al heeft asgeschafe is het natuurlijk zonder, maar waarom de hoofd prijs betalen voor een voeding die kwalitatief niet extreem goed is?
Ja dat weet ik, tuurlijk zijn die van de Antec VPF 450 beter, maar om dan nog zo'n voeding te verkopen en die Antec te kopen, is ook zoveel gedoe en zonde.

Heb je gelijk in, maar dat is de keuze van de OP.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Deze vraag kan natuurlijk makkelijk in je aankoopadviestopic of Voeding advies en informatie topic - Deel 31. Een apart topic, vooral zonder enige vorm van eigen onderzoek, is in ieder geval niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.