Beste Lezers,
Ik heb een probleem:
Heb een Pioneer VSX-921 receiver. Pracht apparaat ben er zeer tevreden mee.
Maar er is altijd een maar?
Heb een tv er op aangesloten UE46ES8000,een Humax iHDR-5200c,en nog wat apparaten is niet zo belangrijk. Ik bedien het hele spul met Logitech Harmony One. Ging altijd goed, maar nu dus niet.
De aansluitingen zijn: TV staat op out van receiver, de Humax staat op Video 1 In, de Blu-ray op BD In , de Eminent staat op DVD in. Druk op Logitech om tv te kijken. Ik zie dat de receiver op Video 1 staat maar door een onbekende reden gaat de receiver naar TV/SAT. Met de "help knop" van Logitech gaat hij weer naar Video 1 en dan doet alles het weer.
Ik hoop dat ik het duidelijk beschreven heb en dat het goed begrepen wordt.
Is er iemand die weet wat het euvel is graag een antwoord.
Ik heb een probleem:
Heb een Pioneer VSX-921 receiver. Pracht apparaat ben er zeer tevreden mee.
Maar er is altijd een maar?
Heb een tv er op aangesloten UE46ES8000,een Humax iHDR-5200c,en nog wat apparaten is niet zo belangrijk. Ik bedien het hele spul met Logitech Harmony One. Ging altijd goed, maar nu dus niet.
De aansluitingen zijn: TV staat op out van receiver, de Humax staat op Video 1 In, de Blu-ray op BD In , de Eminent staat op DVD in. Druk op Logitech om tv te kijken. Ik zie dat de receiver op Video 1 staat maar door een onbekende reden gaat de receiver naar TV/SAT. Met de "help knop" van Logitech gaat hij weer naar Video 1 en dan doet alles het weer.
Ik hoop dat ik het duidelijk beschreven heb en dat het goed begrepen wordt.
Is er iemand die weet wat het euvel is graag een antwoord.
[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 05-09-2015 20:01 ]