Ik zoek een...
Ik zoek een nieuwe videokaart om mijn systeem een update te geven. Voor mijn huidige Club 3D Radeon HD4850 worden geen drivers meer gemaakt voor Windows 10-systemen. Waarschijnlijk kan ik daardoor mijn computer niet meer gebruiken en krijg ik BSOD's - Weet niet zeker of dat daardoor komt, maar daarom heb ik ook DIT TOPIC aangemaakt.
Graag wil ik ook een beroep doen op jullie kennis en expertise om te vragen of een nieuwe videokaart alleen genoeg is om mijn computer te blijven gebruiken voor onder andere HD video's kijken en games spelen zoals World of Warships. Verderop een opsomming van mijn huidige systeem.
Wat is je budget?
Uiteraard heb ik zelf al wat rondgekeken, maar zie door de bomen het bos niet meer en heb geen idee wat een videokaart tegenwoordig nog kost. Ik zou zeggen dat €150,- toch wel ongeveer de max is.
Ik wil wel een nieuwe en geen tweedehandse.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of NVIDIA maakt mij niet uit. Wel graag van een A-merk, mocht dat mogelijk zijn met dit budget.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10 Home 64-bit
Moederbord: ASUS M3N78-VM
CPU: AMD Phenom 9850 Quad-Core
RAM: OCZ Titanium 4 GB (2 x 2 GB - DDR2 - 800 MHz / PC2-6400 - CL4 - 2.2 V)
Videokaart: Club 3D ATI Radeon HD4850
Harddisk: Western Digital WD2500KS
Voeding: Coolermaster M520 (520 watt)
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met advies. Alvast bedankt!
Ik zoek een nieuwe videokaart om mijn systeem een update te geven. Voor mijn huidige Club 3D Radeon HD4850 worden geen drivers meer gemaakt voor Windows 10-systemen. Waarschijnlijk kan ik daardoor mijn computer niet meer gebruiken en krijg ik BSOD's - Weet niet zeker of dat daardoor komt, maar daarom heb ik ook DIT TOPIC aangemaakt.
Graag wil ik ook een beroep doen op jullie kennis en expertise om te vragen of een nieuwe videokaart alleen genoeg is om mijn computer te blijven gebruiken voor onder andere HD video's kijken en games spelen zoals World of Warships. Verderop een opsomming van mijn huidige systeem.
Wat is je budget?
Uiteraard heb ik zelf al wat rondgekeken, maar zie door de bomen het bos niet meer en heb geen idee wat een videokaart tegenwoordig nog kost. Ik zou zeggen dat €150,- toch wel ongeveer de max is.
Ik wil wel een nieuwe en geen tweedehandse.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of NVIDIA maakt mij niet uit. Wel graag van een A-merk, mocht dat mogelijk zijn met dit budget.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10 Home 64-bit
Moederbord: ASUS M3N78-VM
CPU: AMD Phenom 9850 Quad-Core
RAM: OCZ Titanium 4 GB (2 x 2 GB - DDR2 - 800 MHz / PC2-6400 - CL4 - 2.2 V)
Videokaart: Club 3D ATI Radeon HD4850
Harddisk: Western Digital WD2500KS
Voeding: Coolermaster M520 (520 watt)
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met advies. Alvast bedankt!