Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Notoxic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06-2024
Goedendag,

Ik ben de afgelopen weken opzoek gegaan naar een goede scherm protector folie of tempered glass voor de Galaxy S6 Edge. Ondertussen ben ik een klein fortuin kwijt aan verschillende folies die allemaal van griezelig slecht kwaliteit zijn geweest.
De meeste worden in een mooie verpakking gestopt en verkocht voor heel wat eurotjes, de kwaliteit is echter 100% Chinees en dus ver te zoeken.
Ze zijn over algemeen niet goedkoop , komen uit China , plakken niet aan de ronde gedeelte van het scherm, zijn slecht uitgeknipt of worden verkocht voor S6 Edge , maar bedekken helemaal de zijkanten niet.

Kan iemand mij alsjeblieft aan een goede folie / tempered glas helpen die niet mat is, bedekt de hele scherm, plakt goed aan de zijkanten, en transparant is? Het kan me ondertussen niet meer schelen wat de prijs is, als het maar een goed product is, dat werkt en mijn scherm niet dik en lelijk maakt.

m.v.g.
Notoxic

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:48

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb een tijdje terug de "Spiegen Galaxy S6 Edge Screen Protector Curved Crystal" voor iemand geplaatst en was daar zeer over te spreken, niet de goedkoopste maar dus wel heel goed...

• Notoxic
EJSEJS schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:00:
Ik heb een tijdje terug de "Spiegen Galaxy S6 Edge Screen Protector Curved Crystal" voor iemand geplaatst en was daar zeer over te spreken, niet de goedkoopste maar dus wel heel goed...
EJSEJS,
Volgens mij ook een twijfelachtig product, de reacties van de mensen zijn niet echt positief te noemen.
http://www.bol.com/nl/p/s...gp11537/9200000043086487/
Als ik niets beters weet te vinden ga ik deze wel proberen. Bedankt voor meedenken!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik hoorde pas van m'n chef dat ze bij Staples een vloeibare coating kunnen aanbrengen op touchscreens.
Hij mocht daar ook even proberen met een sleutel te krassen op een scherm en dat haalde niks uit.

Moet wel even bij gezegd worden dat het een scherm was wat al van een geharde glassoort was gemaakt. Meen dat het ging om een recent model iPad.
Dat bedacht hij zich achteraf ook, dus eigenlijk bewees het voor hem nog weinig over de daadwerkelijke krasvastheid. (coating op een scherm wat al moeilijk beschadigd raakt bewijst niets, enzo ;) )

Maar misschien is het wel waard om daar eens naar te gaan kijken of ervaringen op te zoeken.
Meen dat de prijs rond de 2 tientjes was.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ze hebben ook een natte versie, misschien is die beter? http://www.spigen.com/col...dge-screen-protector-flex.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:13
Spiegen Galaxy S6 Edge Screen Protector Curved Crystal heb ik ook gehad, slechte protector.. laat erg snel los op de edges

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:53
Ik heb goede ervaring met Brando, gekocht op Amazone.de maar Nederlandse webshops hebben het ook.

Tip voor het stofvrij aanbrengen: laat de hete water lopen in de douche zodat het vochtig wordt in de ruimte. Stof gaat dan 'liggen'. Breng de screen protector aan. :)

NIET ONDER DE DOUCHE AANBRENGEN (TERWIJL HET WATER LOOPT)!

[ Voor 57% gewijzigd door Mandrake466 op 06-09-2015 19:35 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Notoxic
Ik heb net op YouTube installatie review gezien, ook weer gejank van de mensen die het geprobeerd hebben.

• Notoxic
Ik denk dat ik de Skinomi (natte installatie) ga proberen. Lukt het hiermee ook niet dan kap ik ermee en ga ik helemaal geen folie gebruiken.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:48

DON PAPA

Tweaker-fan

Meulendijks89 schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:11:
Spiegen Galaxy S6 Edge Screen Protector Curved Crystal heb ik ook gehad, slechte protector.. laat erg snel los op de edges
Zo zie je maar wat de ene top vind, vind de ander dus slecht. Ik vond hem juist heel makkelijk aan te brengen (geen luchtbelletje te zien), en hij zit na ruim twee maanden gebruik nog steeds strak op de S6 Edge

• Erapaz
Op XDA loopt ook een draadje waarin ze er na 117 pagina's zijn achter gekomen dat er geen goede harde screenprotector is voor de Edge.

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 15:48

Tammesp

Next is now

Erapaz schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:53:
Op XDA loopt ook een draadje waarin ze er na 117 pagina's zijn achter gekomen dat er geen goede harde screenprotector is voor de Edge.
Dab hebben we het over deze hier: http://forum.xda-develope...protector-thread-t3063727

En inderdaad, is er nog steeds geen perfecte glass proctector voor de Edge.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• Erapaz
Tammesp schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:09:
[...]

Dab hebben we het over deze hier: http://forum.xda-develope...protector-thread-t3063727

En inderdaad, is er nog steeds geen perfecte glass proctector voor de Edge.
Ja, dat is hem. Ik ben zeer geïnteresseerd in de Edge+, maar wil wel een fatsoenlijke oplossing om het scherm te beschermen.

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 15:48

Tammesp

Next is now

Erapaz schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:20:
[...]

Ja, dat is hem. Ik ben zeer geïnteresseerd in de Edge+, maar wil wel een fatsoenlijke oplossing om het scherm te beschermen.
Voor de S6 Edge+ is er al helemaal geen fatsoenlijke protecter te krijgen. Ja wellicht een folie erop plakken. Maar die houd het misschien een maandje vol..

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• Notoxic
Ik heb de Skinomi besteld. Zodra ik het binnen heb, laat ik weten hoe het is gegaan.
http://www.skinomi.com/sk...-edge-skin-protector.html

[ Voor 4% gewijzigd door Notoxic op 07-09-2015 23:39 ]

• Notoxic
Zo als beloofd kom ik nog even melden hoe de Skinomi screen protector is.
Ik ben heel erg teleurgesteld met het eind resultaat. Na het afdrogen is de folie helemaal niet "clear" of glossy. Het lijkt meer op hamerslag maar is ook geen matte. Ik heb nog een aantal dagen gewacht met conclusies trekken want op de verpakking stond dat na enkele dagen onvolkomenheden zouden gaan verdwijnen, maar dat is niet gebeurd. Kort om; koop het niet, want het is weggegooid geld.
Pagina: 1