2e video kaart Nvidia.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A new configuration that’s now possible with PhysX is 2 non-matched (heterogeneous) GPUs. In this configuration, one GPU renders graphics (typically the more powerful GPU) while the second GPU is completely dedicated to PhysX. By offloading PhysX to a dedicated GPU, users will experience smoother gaming.

Hoe werkt die precies heeft iemand hier ervaring mee.
Ik heb nog een 780GTX en een 480GTX over dus vroeg me af of ik hier wat meer FPS kan krijgen.

My Setup:

i7 2700K @ 4,9 Ghz
Asrock extreme3 Z77 .
Asus 970GTX OC.
Samsung spinpoint 7200RPM HDD.
Samsung Evo 850 SSD.
thermaltake berlin 630W voeding.
Gskill DDR3 1600MZ 16GB.

Avast bedankt voor de moeite. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:53:
Ik heb nog een 780GTX en een 480GTX over dus vroeg me af of ik hier wat meer FPS kan krijgen.
Alleen als je een game speelt die dit ondersteund en dat zijn er zo weinig dat het amper opweegt tegen het extra verbruik van een GTX 780 of GTX 480. Als deze kaarten niks doen nemen ze namelijk nog steeds redelijk wat stroom.

Daarnaast is je voeding ongeschikt doordat die veel te weinig aansluitingen voor videokaarten heeft voor een 630W voeding.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Kort antwoord meer fps krijg je niet met die 2 kaarten in sli.
Wil je meer FPS zul je moeten sparen tot een 2 de 780GTX of investeren in een zwaardere kaart.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okej dan weer ik genoeg. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Read schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:00:
Kort antwoord meer fps krijg je niet met die 2 kaarten in sli.
Wil je meer FPS zul je moeten sparen tot een 2 de 780GTX of investeren in een zwaardere kaart.
Nee met een tweede kaart voor PhysX kun je ook een betere fps krijgen doordat PhysX zorgt voor relatief veel performance verlies. Als je dan een tweede kaart hebt die dit voor zijn rekening dan heb je daar geen last van. Maar er zijn heel weinig games met PhysX dus interessant is het niet en de voeding is dus ook niet geschikt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

-The_Mask- schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:38:
[...]

Nee met een tweede kaart voor PhysX kun je ook een betere fps krijgen doordat PhysX zorgt voor relatief veel performance verlies. Als je dan een tweede kaart hebt die dit voor zijn rekening dan heb je daar geen last van. Maar er zijn heel weinig games met PhysX dus interessant is het niet en de voeding is dus ook niet geschikt.
Ja je kunt idd meer FPS krijgen mits je games het ondersteunen doch zoals je zelf ook zegt er zijn maar weinig die het ondersteunen dus vandaar dat ik ook zeg "kort antwoord "
Het is zelfs zo dat als je de gtx 480 erbij plaatst en je zal de sli gebruiken dat de gtx780 zich gaat gedragen in een game als een gtx 480 en dat jou FPS zal dalen daar 2 X gtx480 kaarten in sli langzamer zijn als 1 gtx 780.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Je kan de 780 en 480 geeneens in SLI zetten dus dat verhaaltje houd snel op. ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

:X

[ Voor 199% gewijzigd door Read op 05-09-2015 13:13 ]

Pagina: 1