Beste Tweakers,
Een aantal maanden hebben jullie mij goed geholpen bij het aanschaffen van een computer. Nu is mijn zus opzoek naar een laptop met Windows. Hiervoor wil ik graag nogmaals jullie hulp inschakelen.
Wat ga je met je laptop doen?
Er zal met de Office programma's worden gewerkt, internetten, mailen, film en muziek mee worden afgespeeld en af en toe zal er wat gehobbyd worden met Photoshop, Indesign en Illustrator.
Wat is je budget?
Ze gaf zelf 400 euro aan. Wanneer dit niet realistisch is kan er misschien worden uitgebreid naar 500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal niet heel vaak worden meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De laatste jaren gebruikt ze een Asus. Hier is ze wel tevreden over, maar ze is er niet perse aan gebonden.
Ik heb al een klein beetje zitten kijken en kwam tot de volgende laptops.
Een aantal maanden hebben jullie mij goed geholpen bij het aanschaffen van een computer. Nu is mijn zus opzoek naar een laptop met Windows. Hiervoor wil ik graag nogmaals jullie hulp inschakelen.
Wat ga je met je laptop doen?
Er zal met de Office programma's worden gewerkt, internetten, mailen, film en muziek mee worden afgespeeld en af en toe zal er wat gehobbyd worden met Photoshop, Indesign en Illustrator.
Wat is je budget?
Ze gaf zelf 400 euro aan. Wanneer dit niet realistisch is kan er misschien worden uitgebreid naar 500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal niet heel vaak worden meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De laatste jaren gebruikt ze een Asus. Hier is ze wel tevreden over, maar ze is er niet perse aan gebonden.
Ik heb al een klein beetje zitten kijken en kwam tot de volgende laptops.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus R556LA-DM750H | € 489,- | € 489,- |
| 1 | Asus X552MD-SX063H | € 439,33 | € 439,33 |
| 1 | Dell Vostro 15 (3546-8468) | € 366,60 | € 366,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.294,93 | |