Ik heb onlangs mijn achtergrond van mijn Iphone 4 veranderd. Maar ik wil de originele terug. Maar die vind ik nergens meer terug. Hoe kan ik die terug plaatsen?
De achtergrond wijzigen en dan krijg je de keuze uit "Apple Achtergrond" of "Foto's". De 'originele' zal onder Apple Achtergrond > Stilstaand te vinden zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 05-09-2015 11:29 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Sommige wallappers zijn in iOS updates verdwenen. Als je bijvoorbeeld de grijze achtergrond had met die druppeltjes, dan is die helaas verdwenen.
Anders even googelen naar "iphone 4 default wallpapers". Dan kom je ze misschien tegen.
Anders even googelen naar "iphone 4 default wallpapers". Dan kom je ze misschien tegen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
De originele wallpaper is idd verdwenen :-/ Zou het kunnen dat het veranderen van achtergrond bij sommige apps problemen geeft? Want sinds dat ik die achtergrond veranderd heb sluit google maps tijdens de navigatie steeds spontaan af. Heel vervelend als je ergens je weg totaal niet kent. :-/
Nee dit kan geen problemen veroorzaken. Wellicht al een keer geprobeerd om naar fabrieksinstellingen te gaan?