Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Eerst dacht ik nog dat ik het zelf onbewust was maar de laatste 2 weken gebeurd het steeds vaker dat ik de kamer binnenloop of de One uit mn binnenzak haal en hij aan is.
Niet echt op volle lichtsterkte maar gedimd de achtergrond van mijn laatst gebruikte programma. Hij was dan al uit en is nog steeds uit merk ik want ik moet hem eerst via de zijkant aanzetten het heeft geen zin eerder op scherm te klikken daar reageert hij niet op.
Hij is dus nog wel vergrendeld maar geeft wel licht en dat kost kostbare accuduur :-(

Ik heb echt geen idee wat het is en waar het door komt. Heb wel de grote update uitgevoerd 2 weken terug.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Soms halen bepaalde apps je telefoon uit slaapstand. Kun je niet zien welke app de batterij gebruikt? Of is dat gewoon 'screen on'.

Loop dus even kritisch door je apps heen en verwijder wat je niet nodig hebt en zorg bij de app permissies dat apps de telefoon niet uit slaapstand mogen halen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• ErikRo
Ik heb hem al bijna een jaar en nooit last van gehad en nu 1 x per 3 dagen ongeveer. Ook staan de meeste permissies wel uit die niet nodig zijn.

Het is idd "screen on" elke keer was het een andere app, eerst telegraaf toen whatsapp en net abnamro telebankieren.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 14:30
Hier dezelfde issues, ook pas sinds een paar dagen. Heb je ook een custom rom? Ik gebruik exodus.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mijn nexus 5 heeft het ook sinds een paar weken

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Ik heb het elke keer als Greenify een update heeft gehad. Greenify haalt mijn toestel dan ook uit de slaapstand. 1x opnieuw root-toegang verlenen aan Greenify, lost het bij mij op.

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 14:30
Thanks voor de tip. Heb Greenify eraf gegooid, ben benieuwd

Edit: Toch nog een reboot gehad..

[ Voor 23% gewijzigd door Maaark op 05-09-2015 21:39 ]

• ErikRo
Maaark schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 03:26:
Hier dezelfde issues, ook pas sinds een paar dagen. Heb je ook een custom rom? Ik gebruik exodus.
Nee standaard rom en ongeroot dus ook geen greenify.

Pagina: 1