"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Soms halen bepaalde apps je telefoon uit slaapstand. Kun je niet zien welke app de batterij gebruikt? Of is dat gewoon 'screen on'.
Loop dus even kritisch door je apps heen en verwijder wat je niet nodig hebt en zorg bij de app permissies dat apps de telefoon niet uit slaapstand mogen halen.
Loop dus even kritisch door je apps heen en verwijder wat je niet nodig hebt en zorg bij de app permissies dat apps de telefoon niet uit slaapstand mogen halen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik heb hem al bijna een jaar en nooit last van gehad en nu 1 x per 3 dagen ongeveer. Ook staan de meeste permissies wel uit die niet nodig zijn.
Het is idd "screen on" elke keer was het een andere app, eerst telegraaf toen whatsapp en net abnamro telebankieren.
Het is idd "screen on" elke keer was het een andere app, eerst telegraaf toen whatsapp en net abnamro telebankieren.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hier dezelfde issues, ook pas sinds een paar dagen. Heb je ook een custom rom? Ik gebruik exodus.
Ik heb het elke keer als Greenify een update heeft gehad. Greenify haalt mijn toestel dan ook uit de slaapstand. 1x opnieuw root-toegang verlenen aan Greenify, lost het bij mij op.
Thanks voor de tip. Heb Greenify eraf gegooid, ben benieuwd
Edit: Toch nog een reboot gehad..
Edit: Toch nog een reboot gehad..
[ Voor 23% gewijzigd door Maaark op 05-09-2015 21:39 ]
Nee standaard rom en ongeroot dus ook geen greenify.Maaark schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 03:26:
Hier dezelfde issues, ook pas sinds een paar dagen. Heb je ook een custom rom? Ik gebruik exodus.
Pagina: 1