Toetsenbord probleem HP Spectre x360

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mella7
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-03 13:17
Geachte Tweakers,

Nu dat ik een aantal maandjes in bezit ben van een HP spectre x360 en na vele frustratie momenten ben ik erachter gekomen dat er een probleem met mijn toetsenbord is.
Telkens als ik aan het gamen was (LoL/Cs:GO) Werkte af en toe een van mijn toetsen niet, vaak merkte ik dat in cs:go als ik vooruit liep (w) en dan naar links of rechts wou (a/d) en dan vervolgens weer W wou drukken, wat er dan gebeurt is dat ik alsnog naar links of rechts ga en niet vooruit tot ik die toets los laat.
Graag vraag ik jullie of iemand weet of hier iets aan gedaan kan worden, Ik heb wat zitten zoeken maar kwam er helaas niet uit.

Met vriendelijke groet,

Melvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:33
https://en.wikipedia.org/wiki/Rollover_(key)

Herdefinieer de toetsen, indien mogelijk, om problematische combinaties te vermijden, of gebruik een extern (gaming) toetsenbord dat hier geen last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mella7
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-03 13:17
Punt van een laptop is mobiliteit, dan ga ik niet nog een toetsenbord meenemen om maar normaal een spel te spelen, hoe zou ik een laptop kunnen herdefineren ?

Indien je bedoelt de toetsen te veranderen, Denk je niet dat het een probleem is wat verholpen moet worden aangezien het een 'Premium' Ultrabook is en zulke gevallen niet voor zouden mogen komen?

[ Voor 38% gewijzigd door Mella7 op 05-09-2015 00:13 ]